Hop til indhold

2 ting


Gæst Mikael S Rasmussen
 Share

Recommended Posts

Gæst Mikael S Rasmussen

vores hund har en sjov ide med at han skal have fat i folks hænder så når der kommer gæster hopper han op og tager folks arm i munden og trækker i folk han bider ikke han tager bare folks arm er der nogen der ved hvorfor han gør det ??

og jeg bor tæt på vejen er der nogen der kan anbefale en hunde frisør min vaps er på størrelse

med en schæffer hvilket hans mor var en schæffer og labrador og hans far var en engelsk sætter

så han har en meget tyk pels så vil vi gerne have ham klippet med det er lige om en hunde frisør

vil klippe en hund på hans størrelse er der nogen tæt på som kan anbefales

MVH

Mikael S Rasmussen:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej michael, dit første spørgsmål kan jeg ikke svare på, men hvad gør i for at stoppe adfærden?

 

ang. klipning, så er det ikke godt at klippe en hund med dobbelt-pels som en schæfer jo har (og som jeg gætter på jeres blanding har?).

Når i klipper de lange hår kan underulden vokse istedet, og det vil være varmt for hunden, utroligt svært at holde filtfrit og beskytter ikke retgodt mod vindog vejr...

 

Som alternativ kan jeg anbefale en god underuldskam til at tynde ud i pelsen. Evt. En med skær - men jeg bruger selv en uden og det virker altså også ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...