Hop til indhold

Recommended Posts

Hvem kommer til Knuthenborg Safaripark den 19. august til skue?

Jeg kommer selv med Hugo (og måske Flo), men jeg skal jo også arbejde på skuet. I kan se mere her DKK-Kreds 10

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren

:slem: I min ungdom var Knuthenborg stedet man besøgte, når familien skulle se vilde fremmedartede dyr! :mrgreen: Er hundebeskuelse nu på vej til at overtage deres tiltrækkende virkning på folket!:engel::hjerte: ......hvad skal man næsten sige til det, nå ja *buller* er vel det nærmeste jeg kan komme den udvikling! :blink::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

:slem: I min ungdom var Knuthenborg stedet man besøgte, når familien skulle se vilde fremmedartede dyr! :mrgreen: Er hundebeskuelse nu på vej til at overtage deres tiltrækkende virkning på folket!:engel::hjerte: ......hvad skal man næsten sige til det, nå ja *buller* er vel det nærmeste jeg kan komme den udvikling! :blink::banan:

Jep, nu står den på hundebeskuelse i parken. Du er meget velkommen, Snuser :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren

Takker for indbydelsen! :hjerte:

Men af hensyn til at rejsebranchen også skal leve, må jeg hellere blive hjemme :engel:.....det der storvildtsjagt, med kraftige våben er nok lidt mere end den bette park kan bære :drille:.....trods alt! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...