Hop til indhold

Sommerskue Knuthenborg Safaripark 19/8-12


Gæst
 Share

Recommended Posts

Hvem kommer til Knuthenborg Safaripark den 19. august til skue?

 

Jeg kommer selv med Hugo (og måske Flo), men jeg skal jo også arbejde på skuet. I kan se mere her DKK-Kreds 10

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren

:slem: I min ungdom var Knuthenborg stedet man besøgte, når familien skulle se vilde fremmedartede dyr! :mrgreen: Er hundebeskuelse nu på vej til at overtage deres tiltrækkende virkning på folket!:engel::hjerte: ......hvad skal man næsten sige til det, nå ja *buller* er vel det nærmeste jeg kan komme den udvikling! :blink::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

:slem: I min ungdom var Knuthenborg stedet man besøgte, når familien skulle se vilde fremmedartede dyr! :mrgreen: Er hundebeskuelse nu på vej til at overtage deres tiltrækkende virkning på folket!:engel::hjerte: ......hvad skal man næsten sige til det, nå ja *buller* er vel det nærmeste jeg kan komme den udvikling! :blink::banan:

 

Jep, nu står den på hundebeskuelse i parken. Du er meget velkommen, Snuser :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren

Takker for indbydelsen! :hjerte:

 

Men af hensyn til at rejsebranchen også skal leve, må jeg hellere blive hjemme :engel:.....det der storvildtsjagt, med kraftige våben er nok lidt mere end den bette park kan bære :drille:.....trods alt! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...