ft spaniel Skrevet Juli 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2012 Nogen som har købt denne buster dogmaze madskål? Min hvalp er så forslugen, og overvejer at købe sådan en også så de andre kan få lidt arbejde i madfortæringen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Jeg overvejede det også da Bella var hvalp, men fra den ene dag til den anden blev hun ret uinteresseret i mad. Hvad med at starte med at give maden på græsplænen eller i en foderbold? Hvis så det fortsætter, kan du jo købe den skål - som i øvrigt skulle virke ganske fint:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Jeg har også skålen, Barney får mad af den hver dag, men det ligner nu ikke videoerne og det tager sgu ikke lang tid, men han kaster da ikke sin mad op bagefter som han gjorde førhen. Han bruge dog ikke meget længer på dette en han går på "pig" skålen, så hvorfor vi fortsætter med den ved jeg ikke Og dette er første gang han prøver denne, hans teknik er med tiden blevet mere raffineret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ft spaniel Besvaret Juli 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 dejlige hunde spilop :hjerte: smutter ned og køber en. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ft spaniel Besvaret Juli 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Anne1979, han får maden spredt ud rundt omkring , men med snart 5 hunde, er det sku lidt besværligt, hvis alle skal have det rundt omkring. Bare 4 hunde nu, syntes jeg det er besværligt at fodre, så overvejer at fodre en af gangen i køkkenet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ft spaniel Besvaret Juli 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 så er den købt og afprøvet, den kommer noget rundt i lokalet, de svinger den rundt med poterne, de har jo været vant til de der foderbolde mm. men de forsvinder desværre på mystisk vis ude på marken et sted. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Hvis nogen vil have sådan en, har jeg en (brugt af katten, som nu er flyttet hjemmefra), gratis, kan evt afhentes på en station i hovedstadsområdet, selvom den blev brugt hver dag i 2 år ser den fin ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ft spaniel Besvaret Juli 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2012 Min hvalp kikkede noget på den og næsten opgav, og var sikker på at jeg kom med noget andet her til morgen. Men den gik ikke og så gik han til den. Den røg rundt i lokalet, og han gik fra den flere gange. Men mon ikke han finder fidusen på et tidspunkt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ft spaniel Besvaret Juli 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2012 det der med at slikke maden ud af den, går ikke her. Den bliver angrebet med poterne så den flyver rundt i lokalet og maden sprøjter ud til alle sider. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts