Gæst celinamoon Skrevet Juli 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 Suk - så er vi på den. Det startede for to dage siden, efter vi havde haft besøg af mine bedsteforældres hunde og jeg var gået tilbage med dem - pludseligt kom Bella løbende efter os, selvom jeg var sikker på jeg havde lukket lågen. Da jeg kom tilbage undersøgte jeg selvfølgelig for smut huller og kom frem til, at hun måske kunne smutte igennem noget plankeværk som vi så efterfølgende satte noget foran. Så i dag da vi havde besøg af hundene igen løb Bella og den yngste labber pludseligt rundt udenfor hegnet, og jeg var derfor nødt til at smutte hjem med de to labbere mens bella og betty var lukket inde i huset. Min mor og jeg søgte igen for huller, men vi var godt klar over at de nok kunne hoppe over - og ganske rigtigt, mens vi stod der og søgte løb bella pludseligt ude på vejen og ledte efter labradorerne. Vi fik hende ind og skældte hende ud, og mens vi stod der og snakkede så vi hende hoppe op på havelågen og kravle det sidste stykke over den, og vi skældte hende selvfølgelig ud for dette. Nu sætter vi så noget for så hun ikke kan kravle over, men jeg er bange for hun måske har fået smag for at hoppe over og at hun vil prøve at finde andre måder at komme udenfor hegnet. Hvad skal jeg gøre? Hvordan kan man lære hende at det må hun altså bare ikke? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Tror, at I bliver nødt til, at sætte et større hegn op. Så er I på den sikre side, for når de først har fundet ud af at komme ud, så bliver de ved. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts