Hop til indhold

Kærlig 2-årig blandingshund


Maria84
 Share

Recommended Posts

Min chef har i dag fortalt mig, at hun kender en cocker spaniel/ckc spaniel blanding der mangler et nyt hjem. Han er 2 år, ikke kastereret, er renlig og ødelægger ikke når han er alene hjemme. Han hedder Victor og bor lige nu hos en psykisk syg mand der pga. hans sygdom skal af med ham. Jeg har fået at vide at han gerne skal have et nyt hjem inden på fredag.

 

Jeg har været så heldig at være med til at passe ham ude i den hundepension hvor jeg arbejder. Han er en rigtig sød og kærlig hund, der i pensionen har haft nemt ved at være sammen med de hunde han har leget med. Han er en aktiv hund og skal ud til nogen som vil gå nogle lange ture med ham. Af udseende og størrelse ligner han meget en cocker spaniel.

 

Spørg endelig hvis der er noget i gerne vil vide, så skal jeg give spørgsmålene videre eller få et tlf nr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er gratis til det rigtige hjem. Jeg har desværre ingen billeder af ham men Ulla har oprettet en tråd om samme hund og i den er der billeder. Tråden hedder Hastesag under forummet Debat. Kan du ikke finde tråden så siger du bare til, så prøver jeg om jeg kan indsætte et link.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...