Gæst Kasper Hammershøj Skrevet Juli 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 Hej allesammen. Da min kæreste og jeg lige har fået købt vores lille labrador, Figo, vil vi til at tænke på at at melde os ind til hvalpetræning. Vi bor i Bolbro. Er der nogle der kender nogle gode steder i omegnen?? Del gerne erfaringer og oplevelser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Dch i Paarup, det er vidst det der er tættest på jer (af hvad jeg ved) Jeg var glad for deres hvalpetræning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Jeg skal starte på augustholdet i DCH i Paarup har hørt rigtig godt om det, og det er jo dejlig tæt på jer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trixie83 Besvaret Juli 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2012 Først, tillykke med den lille ny Dernæst - melder mig i koret: DcH Odense Får lige et link til deres hjemmeside: OcH - forside - www.123hjemmeside.dk/dch-odense Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Juli 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2012 DKK kreds 3 har også hvalp: Odense, Højme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts