Gæst noma2840 Skrevet Juli 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2012 Søger du også en Alaskan Klee Kai hvalp, så kontakt mig i dette forum Mvh. Gitte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MartineSophia Besvaret Juli 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2012 Hej kender du en der har klee kai hvalpe? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst dgaard Besvaret August 7, 2012 Rapporter Share Besvaret August 7, 2012 Min kæreste og jeg er meget interesseret i en Alasken Klee Kei. Hvad farve, hvad størrelse, hvornår osv? Mvh Micker og AnnSofie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst dgaard Besvaret August 7, 2012 Rapporter Share Besvaret August 7, 2012 Min kæreste og jeg er meget interesseret i en Alasken Klee Kei. Hvad farve, hvad størrelse, hvornår osv? Mvh Micker og AnnSofie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst daniela Besvaret August 10, 2012 Rapporter Share Besvaret August 10, 2012 Har du en hvalp??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts