caro2001 Skrevet Juli 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2012 Hej jeg tænker på at købe en Löwchen til næste år til min Labrador på 1 år 2 til den tid, er selv 11 år 12 til den tid. Skriv alt hvad i ved om løven, set gerne billeder ind af hunden. Skriv eventuelt om det er et dumt valg eller godt. Jeg svarer gerne på spørgmål. Vi bor på landet omkring 1-2 kilometer fra byen og ca 500 meter fra en skov, jeg har tænkt mig at hunden skal bruges til agility og hyggehund, hunden er alene hjemme i omkring 6 timer om dagen men der kommer i hundegård sammen med den anden hund, mine forældre er inde i at jeg har fået lov til at få egen hund og de er klar til at passe den istedet for mig hvis jeg mister interese (som jeg nok ikke gør).:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Juli 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2012 Her i löwchen forummet, kan du læse om racen: Lowchen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Juli 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2012 Jeg ved ikke, om du har kigget på hjemmesider, men denne her opdrætter har lavet en rigtig god side, hvor der står en masse om racen. Forside Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret Juli 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2012 Er en løve agility hund (er den god til det?) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Juli 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2012 Er en løve agility hund (er den god til det?) BJ som træner ude ved mig er ret ny udi det der agility, han er omkring 1 år gammel, men er ret god - i hvert fald hvad jeg har set ham. Han er købt med henblik på at være AG hund Rent fysisk er de jo adrætte og lette af bygning, så de bør i min optik være fint egnet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret Juli 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2012 Godt tak for oplysningen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts