Stefano Fava Skrevet Juli 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2012 Plejer det at tage over 8arbejds dage? Har været nødsaget til at fodre min hund med pedigree i to dage nu, pga. den lange leveringstid... argh.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Nej, det gør det ikke. Har du kontaktet dem? Jeg bestilte 9. maj og fik det d. 11. maj. Har du fået en bekræftelse på at det er afsendt og et DHL sendenummer (T&T )? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stefano Fava Besvaret Juli 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Doh har lige set der er en fejl i modtager adressen (DHL tracking). Tak for at huske mig på at kikke. :blink: Håber jeg kan få snakket med dem i morgen, så de kan få det ordnet med DHL inden de sender pakken til tyskland igen - den har ligget host dhl inden for 48timer efter ordren jeg gav fredag aften(lørdag morgen) klokken 2.36 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stefano Fava Besvaret Juli 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Problemet var at jeg bruger min søsters adresse som leveringssted. Og hun er lige flyttet ind, så noget postvæsen fusk noget. Syntes lige jeg ville opdatere, petshop.de har undskyldt per mail idag selvom det egentlig er mig der lavede fejlen. Ingen negativ reklame herfra, tværtimod. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stefano Fava Besvaret Juli 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2012 Så er det ankommet, og første gang Nikki spiser op over en gang. Så smagen er ihvertfald helt okay. Længe siden hun sidst spiste op. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts