Hop til indhold

Hvalpefoder - hvor længe?


Audrey
 Share

Recommended Posts

Da Audrey blev 1 år, ringede jeg til Oliver's for at høre om deres forskellige fodertyper til voksne hunde. Hende, jeg snakkede med, rådede mig til at fortsætte med hvalpefoder, til Audrey var halvandet år. Dette skyldtes "hvalpeknuder", som hun stadig havde omkring kodeledene.

 

Nu er Audrey så blevet halvandet år, og jeg skal snart til at bestille foder. Men nu er jeg kommet i tvivl om, hvorvidt hun er færdigudvokset, da hun tilsyneladende har tilgroet sig et par ekstra cm. i løbet af de seneste par måneder.

 

Skal jeg køre hende over på voksenfoder, selvom hun måske ikke er færdig med at vokse, eller er det bedre at vente?

 

:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Jeg ville skifte over til et voksenfoder - den eneste forskel der stort set er på hvalpe og voksenvokser er energien i foderet.

Mine hunde har ikke fået hvalpefoder - de er vokset op på all stage foder typer og voksenfoder

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Okay. Så skal hun vel bare have en større mængde af voksenfoderet?

 

Du kan følge vejledningen på pakken ud fra den vægt hun har - og så prøve dig frem med at op eller ned justere mængden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...