Hop til indhold

Nu er det godt nok ikke mine, men...


Barky
 Share

Recommended Posts

...derfor vil jeg stadig gerne flashe de 2 skøøøøønne vapser som har boet hos mig i den forløbne uges tid. :banan:

 

Og jeg må advare jer, jeg er en totalt hundeskruk taber-type med et kamera, så der er MANGE fotos... :oops: (Og har jeg i virkeligheden dårlig samvittighed over det? Nej! :drille: )

 

Well, here goes:

 

Jæn er en lille gnavpot af en Jack Russel terrier, med komodeben og et ego på størrelse med Asien.

Han er 2 år gammel og det er ham som at der bestemmer, hvis nogen skulle være i tvivl om det, så er han "mand" nok for at sige det. Men han er søøød og charmerene og en rigtig skødevovse.

 

Fido er en Fox terrier blanding på 2½-3 år (mener jeg), og er en AdHd damp vovse som bare vil lege og lege og lege og lege og så lige sidde i skødet og blive rost til skyerne, for så at lege lidt mere. Han vil hilse på alt og alle og er totalt lallet i hovedet.

 

De er hinandens bedste venner, og al leg foregår med meget knurren og "slåssen" og tumlen omkring og de bliver ellevilde hvis man kaster sig ned på gulvet og tumler med dem. :lol:

 

For en som aldrig har haft hund før har de været skønne at passe! Lydige til det forventede, og nemme som bare pokker. :5up:

 

Hos mig må man gerne være i vinduet og kigge på biler og mennesker.

Vuf1116.jpg

 

Første aften, jeg måtte rykke tæpper, dyner og puder over i sofaen, for der ligger man altså bedre siger vufferne!

Vuf1145.jpg

 

Morgenfriskhed a la VUF!

Vuf1190.jpg

Vuf1195.jpg

Vuf1188.jpg

Vuf1189.jpg

 

Fido :lun:

Vuf1160.jpg

Vuf1162.jpg

 

Jæn :hjerte:

Vuf1226.jpg

Vuf1217.jpg

 

Pynte dukke på en sofa

Doggy2058.jpg

 

og sær siddestilling.. :roll:

Doggy2091.jpg

 

Uenighed over en bold.. :mrgreen:

Doggy2061.jpg

 

Hviletid!

Doggy2085.jpg

 

NAM NAM Kallun-stang!

Doggy2097.jpg

 

Jæn sad bare med den og osede af stolthed.. :lol:

Doggy2101.jpg

 

Fido gnaskede bare løs.

Doggy2099.jpg

 

Nuttet?

Doggy3076.jpg

I think so!!

Doggy3078.jpg

 

Jæn ruller sig alle steder...!! Og det er bare for mega ultra nice hvis man spørger ham selv!

Doggy3090.jpg

Doggy3091.jpg

 

"Årh hvad! En eller anden retarderet skinke har tabt pølsestykker her i området! For NICE!"

Doggy3094.jpg

 

"treat?"

Doggy3106.jpg

 

"Pretty please?!?!"

Doggy3108.jpg

Doggy3109.jpg

 

Og så til lidt Fido-mishandling... Den hund ELSKER sine bolde, og bliver utroligt lydhør når man tilfældigvis sidder med en bold i hånden. :engel:

Doggy3122.jpg

 

"Kast den nuuu!!"

Doggy3119.jpg

 

"KOM SÅÅÅÅ!!!"

Doggy3121.jpg

 

"DO IT DO IT DO IT!!"

Doggy3126.jpg

 

Jæn er ikke helt ligeså imponeret over bolde, faktisk kun hvis han kan tage dem fra Fido. :lol:

Doggy3130.jpg

 

Og så farvel og tak herfra.. De bliver hentet imorgen.. Og SUK siger jeg bare!

Doggy3133.jpg

 

Doggy3136.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...