Barky Skrevet Juli 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2012 ...derfor vil jeg stadig gerne flashe de 2 skøøøøønne vapser som har boet hos mig i den forløbne uges tid. :banan: Og jeg må advare jer, jeg er en totalt hundeskruk taber-type med et kamera, så der er MANGE fotos... (Og har jeg i virkeligheden dårlig samvittighed over det? Nej! ) Well, here goes: Jæn er en lille gnavpot af en Jack Russel terrier, med komodeben og et ego på størrelse med Asien. Han er 2 år gammel og det er ham som at der bestemmer, hvis nogen skulle være i tvivl om det, så er han "mand" nok for at sige det. Men han er søøød og charmerene og en rigtig skødevovse. Fido er en Fox terrier blanding på 2½-3 år (mener jeg), og er en AdHd damp vovse som bare vil lege og lege og lege og lege og så lige sidde i skødet og blive rost til skyerne, for så at lege lidt mere. Han vil hilse på alt og alle og er totalt lallet i hovedet. De er hinandens bedste venner, og al leg foregår med meget knurren og "slåssen" og tumlen omkring og de bliver ellevilde hvis man kaster sig ned på gulvet og tumler med dem. For en som aldrig har haft hund før har de været skønne at passe! Lydige til det forventede, og nemme som bare pokker. :5up: Hos mig må man gerne være i vinduet og kigge på biler og mennesker. Første aften, jeg måtte rykke tæpper, dyner og puder over i sofaen, for der ligger man altså bedre siger vufferne! Morgenfriskhed a la VUF! Fido Jæn :hjerte: Pynte dukke på en sofa og sær siddestilling.. Uenighed over en bold.. Hviletid! NAM NAM Kallun-stang! Jæn sad bare med den og osede af stolthed.. Fido gnaskede bare løs. Nuttet? I think so!! Jæn ruller sig alle steder...!! Og det er bare for mega ultra nice hvis man spørger ham selv! "Årh hvad! En eller anden retarderet skinke har tabt pølsestykker her i området! For NICE!" "treat?" "Pretty please?!?!" Og så til lidt Fido-mishandling... Den hund ELSKER sine bolde, og bliver utroligt lydhør når man tilfældigvis sidder med en bold i hånden. "Kast den nuuu!!" "KOM SÅÅÅÅ!!!" "DO IT DO IT DO IT!!" Jæn er ikke helt ligeså imponeret over bolde, faktisk kun hvis han kan tage dem fra Fido. Og så farvel og tak herfra.. De bliver hentet imorgen.. Og SUK siger jeg bare! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juli 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2012 Nej, for et par skønne vovser, du der har haft i pleje . Kan godt forestille mig, at der bliver noget tomt og stille, når de tager hjem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Juli 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2012 Hvor er de kære Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Juli 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2012 sikke et par lækre hunde, og super gode billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts