Hop til indhold

byd velkommen til Coda


Gæst awina
 Share

Recommended Posts

Gæst awina

Coda er eb Berner Sennen blanding og han er 8 uger og 2 dage gammel og nu er han flyttet hjem. :)

 

Det var en lang tur hjem i en varm bil, men det gik. Hjemme viste Codanlige hvilken modig fyr han er,man kunne både knurre af husets ældre hun og kaste sig oven på katten.

 

Nemo vores anden hund tager det

super pænt, men vi gør også rigtig meget ud af at give ham masser af ekstra kærlighed!

 

Coda er nu gået omkuld og nemo går lige og overvejer om det virkelig er rimeligt at man skal lade ham være når han ligger i sin kurv :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Første nat og morgen - done!Coda piver en del, både fordet ene og andet.

 

Han har sovet i en kasseved siden af min seng og havde noget svært ved at give sig hen, men hver gang min hånd kom ned til ham hjalp det. Han prøvede slet ikke at komme op, pev bare :

 

SHan klarede 6 timer uden at tisse, men sov kun ca 4 af dem, så vi tissede og gik så ind og sov en time mere. Han er monster sulten, spiser sin portion og piver så lidt over skålen!

 

Han har svært ved at give sig hen og virkelig hvalpe sove, men det kommer forhåbentlig. Det var mange nye indtryk i går, her på gården med både hund og kat var det jo ikke helt muligt atfjerne alle indtryk første dag. Men vi gik tidlig i seng, fordi han kravlede op og humpede mit ben så mente det hele var blevet for meget. Så iseng kl. 22:30 for fredens skyld :)

 

Han ser desværre ud til at have noget øjenbetændelse på vej :(

Link til indlæg
Del på andre sites

I går blev Coda 9 uger og han har nu været hos os i 6 dage og det er bare gået super, jeg er super glad for at jeg valgte at gøre det som vi har gjort.

 

Min ferie starter først efter i dag, så denne første uge hos os har for Coda betydet at han mandag og tirsdag var sammen med min søn på 15, onsdag med mig da jeg arbejdede hjemme og torsdag med min datter på 19. Jeg var noget nervøs for dette, men det var en beslutning der gav en bonus jeg jo ikke kunne vide vi havde behov for....nemlig at han fik dannet en relation til mine børn. I weekenden var det kun mig eller Nemo der duede, min søn kunne klappe, kalde, hoppe og danse og Coda gad ham ikke og der skal bare ikke mange afvisninger til en teenager før de så slet ikke gider. Efter mandag hvor min søn var alene med ham løb han lige så meget til ham som til mig. :5up:

 

Efter 3 nætter blev papkasser og hundebure i soveværelset droppet og codas alm kurv blev stilt ved siden af min seng, en avis blev lagt for en sikkerhedsskyld. Det hjalp. Nu sover han fra vi går i seng og starter ikke noget som lyder af et helt hylekor. Han står stadig op én gang om nattten og så kl. 5. Når han har tisset om natten har han lidt svært ved at falde til ro igen. Han har i det hele taget lidt svært ved selv at ligge sig til ro, men falder super hurtigt til ro hvis man tager ham i sine arme....er det mon en dårlig ide at blive ved med det? Han skal jo lære det, men hvornår? Jeg nyder det jo også :lun:

 

To uheld har vi haft og begge var i går, hvor jeg havde ham, så var vist ikke opmærksom nok.

 

Vi har været på stranden, vand var ikke sagen. Vi fandt et sted hvor der var kølig skygge til begge hunde under en badebro. Coda kan slet ikke snuppe solen.

 

Coda er bare super :hjerte: og jeg glæder mig så meget til dagen i dag er omme, for så skal jeg holde sommerferie med ham, Nemo, hestene og børnene

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...