Hop til indhold

Betændelse i pistolen


Aslan
 Share

Recommended Posts

 

 

Sådan noget sprøjte noget, DET bliver kærestens job, han skal sq også yde :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 74
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst milder batmusen
Er Aslan blevet til en lille cowboy i nattens løb? :mrgreen:

 

 

hvis det er 'den' pistol du mener - ja det kan de godt.

 

Du kan ringe til dr dyr og høre om hvad du skal gøre. Nogle har brugt det at give hunden lidt tomat i en overgang .....men jeg ved ikke hvor godt det virker.

 

god bedring lille Aslan :vinken:

 

 

det med tomaten virker rigtig godt på mange hunde

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej vel.

 

Jeg er for øvrigt imponeret af dig :mrgreen:

 

Hvorfor det? :engel:

 

Er du rigtig klog at sige sådan noget??? :shock:b343.gif Det stiger da Tanten lige til hovedet :roll: :stupid::damn:Du burde vide bedre efterhånden b343.gif

 

Bland dig uden om :evil: Fedt ind i en anden tråd :evil:

 

:mrgreen:

 

Jamen det er jeg, det ville du også være hvis jeg kunne skrive det højt :blink:

 

Så visk det - bare til mig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

det med tomaten virker rigtig godt på mange hunde

 

Update på vores brug af tomater. Funky's gul/grønne klatter er der næsten ikke længere, og han har haft det i 3½ år. At rense med det ene og det andet det har vi som sagt været igennem.

 

Så venner BRUG TOMATEN :banan::banan::banan::banan:

 

og han spiser dem også bare sådan rå i sin mad. ½ stor tomat hver dag:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Update på vores brug af tomater. Funky's gul/grønne klatter er der næsten ikke længere, og han har haft det i 3½ år. At rense med det ene og det andet det har vi som sagt været igennem.

 

Så venner BRUG TOMATEN :banan::banan::banan::banan:

 

og han spiser dem også bare sådan rå i sin mad. ½ stor tomat hver dag:5up:

 

:5up: sikke en succes!! :5up: :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Update på vores brug af tomater. Funky's gul/grønne klatter er der næsten ikke længere, og han har haft det i 3½ år. At rense med det ene og det andet det har vi som sagt været igennem.

 

Så venner BRUG TOMATEN :banan::banan::banan::banan:

 

og han spiser dem også bare sådan rå i sin mad. ½ stor tomat hver dag:5up:

 

 

Så kunne vi godt bruge det her underlige forum til noget alligevel

 

:kys: til jer alle

 

Ikke på vilkår!!! e025.gif

 

Joooooooooo

 

Jeg hvisker det lige til dig

 

 

 

Hun kommenterede ikke engang min kommentar, som ellers kunne misforståes, det havde jeg ikke forventet! Jeg havde forventet at hun slæbte os ud i at lave denne tråd total offtopic :OP

Link til indlæg
Del på andre sites

Når vores Lab har "slam i løbet" bruger jeg en engangssprøjte med fortyndet 3 % brintoverilte.

Hunden ligger på siden - væsken sprøjtes forsigtigt op i "løbet" Klem sammen om forhuden så brintoverilten kan virke lidt.

Lad hunden gå lidt rundt så den kan tømme pistolen.

Gentag 2 - 3 gange

Det har hjulpet vores hund af med det rustne løb :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Forhudsbetændelse kan også behandles med yoghurt naturel, som sprøjtes ind udenpå.

 

Jeg vil anbefale at yoghurten er blevet lidt lun først :shock:

 

Yoghurten har endvidere en "afkølende" effekt på hanhundens sexlyst, det er en bivirkning man opdagede da man afprøvede midlet.

Og det kan være værd at huske til sexfixerede unghanhunde - og måske til andre også :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Yoghurten har endvidere en "afkølende" effekt på hanhundens sexlyst, det er en bivirkning man opdagede da man afprøvede midlet.

Og det kan være værd at huske til sexfixerede unghanhunde - og måske til andre også :engel:

 

Nu ved jeg godt at der minimum er 2 der sætter sig ned og græder af grin over det jeg skriver!

 

 

Men så kommer det, spise eller skal det sprøjtes i/på hver gang inden man går ud af døren?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ved jeg godt at der minimum er 2 der sætter sig ned og græder af grin over det jeg skriver!

 

 

Men så kommer det, spise eller skal det sprøjtes i/på hver gang inden man går ud af døren?

 

 

Hvem skal behandles med Youghurt?? :mrgreen:

 

Hvis det er hunden tror jeg det skal puttes i løbet for at uskadeliggøre pistolen :mrgreen: Ejjj - det ved jeg ikke

 

men fra nu af køber jeg aldrig mere youghurt

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kunne vi godt bruge det her underlige forum til noget alligevele forventet! Jeg havde forventet at hun slæbte os ud i at lave denne tråd total offtopic :OP

 

YES SELVFØLGELIG KAN VI DET :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

DET VIRKER I ØVRIGT STADIGT MED TOMATERNE, SÅ DET VAR IKKE BARE HELD :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ved jeg godt at der minimum er 2 der sætter sig ned og græder af grin over det jeg skriver!

 

 

Men så kommer det, spise eller skal det sprøjtes i/på hver gang inden man går ud af døren?

 

Jeg skrev måske lidt misvisende:

 

Forhudsbetændelse kan også behandles med yoghurt naturel, som sprøjtes ind udenpå

 

Du tager en indgangssprøjte (UDEN KANYLE :shock:) og fylder den med stuetempereret yoghurt naturel, som du sprøjter ind i "pistolhylstret". Fyld godt op og aktiver så vapper så han ikke straks vasker det af.

 

Pelle afprøver tomatkuren...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor tit skal de have sådan en tomat?

 

Jeg har da bestemt tænkt mig at give rådet videre til mine hvalpekøbere i mit drengekuld.

 

 

Aslan får 3 små cherry tomater :mrgreen: dessert du ved :oops: en ved hvert måltid.

 

 

 

 

Vi glemte at købe tomater, og så kom det tilbage, så nu er der tomater i huset igen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...