ANGI Skrevet Juli 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2012 Hejsa, Jeg er på jagt efter gode AG træningspladser på midt eller sydsjælland - og der er jo en masse AG mennesker herinde, nogle gode bud? Og når jeg skrive "gode" mener jeg hvor man træner efter opdaterede positive metoder og selvfølgelig uden tvang. Og træningen er seriøs uden at man SKAL være konkurrenceløber. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst boble Besvaret Juli 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2012 mener det er farum eller faxe der træner ud fra klikkermetoder... men ellers ved jeg ikke så meget om det dernede af... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
brittagarly Besvaret Juli 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2012 jeg har fået meget ud af at "dele" en enetime hos Sofie hasselgaard.dk vi er to der engang imellem bestiller en enetime, og jeg mener hun siger at man kan være op til 3, og det koster 300 kr. pr time, hun forbereder så det der bliver efterspurgt og der bliver trænet koncentreret. ellers prøv at spørge en af dem der har sjællands agilitycenter http://www.bricksite.com/sagc/kontakt, det kan være at de også har et eller andet i ringsted som du kan komme med på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ANGI Besvaret Juli 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2012 Hov - det er ikke til mig. Jeg er skam fint parkeret med de to steder jeg træner AG Det er til en kammerat der bor syd på, der gerne vil gå til AG og er nybegyndere, og der hvor jeg træner er for langt væk. Og jeg håber på at finde nogle muligheder som er bedre, end det hun selv har fundet (som jeg kender og ikke kan anbefale) Mit indtryk er ikke er at Sjællands Agility Center har åbne holdtræning, men jeg kunne selvfølgelig spørge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts