Lenschow Skrevet Juli 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2012 Jeg er både journalist og adfærdsrådgiver og lige nu er jeg med i et arbejde omkring en landsdækkende kampagne, der skal sætte fokus på det at bruge enten refleks eller lys på sin hund, når man går tur med hunden i vintertiden. Hver år koster mangel på lys flere hunde skader eller i værste fald livet, og nogle gange rammes en ejer også af en bil. Kampagnen er en oplysningskampagne – den er ikke afhængig af et specifikt produkt, som skal markedsføres – det er med andre ord den gode sag, der skal kommunikeres ud. Bag den står en lang række firmaer/hundeorganisationer, som er gået sammen om arbejdet. Kampagnen skal starte i oktober, og den vil bestå af flere ting – herunder en OBS film, som sendes på DR, en hjemmeside, plakater og flyers, som omdeles via netværk og en pressekampagne....og det er her du kommer ind i billedet. Jeg søger seks cases fordelt på landets seks regioner. Er du en hundeejer eller tidligere hundeejer, der har fået din hund kørt ned af en bil i mørke eller er du selv blevet ramt – eller var det bare rigtig tæt på? Så kontakt mig og fortæl din historie. Jeg uddyber naturligvis gerne, hvis du kontakter mig. Herunder om, hvem der er med osv. Interviews foregår per telefon. Og foto bliver ikke af dig og din hund, men nogle genrefoto, som en professionel fotograf tager til formålet. Det hele sendes senere til de respektive lokale aviser i din region, som, vi håber, vil bringe dem. Der er naturligvis tale om en respektabel artikel om dig og din oplevelse. Skriv på [email protected] Hvis du vil være med. Så aftaler vi en dag. Skriv også på den mail, hvis du har spørgsmål. Jeg vælger naturligvis mellem de indkomne cases. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bustertrold Besvaret Juli 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2012 Lyder som en vedkommende og relevant kampagne :5up:. Held og lykke med at finde cases Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts