Hop til indhold

Valg af opdrætter - Cavalier King Charles Spaniel


Gæst Karensg
 Share

Recommended Posts

Hej

 

Håber nogen kan hjælpe?

 

Min kæreste og jeg overvejer kraftigt at anskaffe en hund og vi er blevet ret lune på en cavalier spaniel, helst en Blenheim.

 

Jeg har kikket lidt på nettet efter opdrættere - er der nogle, der kan anbefale en opdrætter, som de har haft gode erfaringer med? (som er fornuftig at tale med) og som tager det seriøst? (jeg har hørt at racen kan have problemer med hjertet, så det er vigtigt for os at få en sund hund)

 

Det skal helst være på Sjælland.

 

På forhånd tusind tak for hjælpen :-)

 

Hilsen Karen

 

P.S. hvis du har erfaring med opdrættere som du bestemt IKKE kan anbefale - hører jeg også gerne fra dig :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal først og fremmest beslutte dig for hvor hunden skal være registreret/have sine papirer.

 

Cavalieren er en af de racer, hvor der findes mange opdrættere i forskellige stambogsførende organisationer og jeg ved helt ærligt ikke om der er forskel på sundheden i hundene afhængigt af hvilken stambog hunden har.

 

Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg er DKK-menneske til fingerspidserne, så helt objektiv er jeg ikke med hensyn til andre stambogsførende organisationer *GG*

 

MVH

Wivian

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...