Hop til indhold

nyt foredrag


FOX
 Share

Recommended Posts

Hej Alle

Så er detaljerne ved at være på plads og Hundens Tarv kan nu tilbyde at i deltager i et rigtigt spændende foredrag. Tilmelding skal ske på hjemmesiden www.hundenstarv.dk , hvor man også kan læse hvilket emne han holder foredrag om.

Og hvem er det så der holder foredraget, tjo jeg har kopieret lidt fra hjemmesiden om ham , så læs mere nedenunder :blink:

Kurt Verup Runefelt

er hundefører ved politiet siden 1980. Instruktør og dommer i Politihundeforeningen, og dommer i nordisk program. Desuden har han været træner i Danmarks Civile Hundeførerforening, PH og IPO (Civilt)

Han har være daglig leder af Politihundeskolen i 7 år fra 1996 til 2003, hvorefter skolen blev så stor, at man lavede en opdeling, hvor han nu har ansvaret for patruljehundenes (ca.360 mand) uddannelse. Kurt Verup forsker, læser og skriver næsten alt uddannelsesmateriale til politiet. Han har selv 2 schæferhunde, så han glemmer heller ikke at have hund – tværtimod.

 

Vel mødt til alle

hilsen Anne-Margrethe

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvornår er det, der begynder at blive lagt nogle gode foredrag på den rigtige side af Storebælt :confused::megaked:

 

Jeg syntes faktisk der er mange gode her på "vores" side af Storebæltsbroen :-D

 

Jeg skal da til et jeg glæder mig meget til i slutningen af september :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:-D:-D nu skal i ikke komme op at slås - bare på grund af et spændende foredrag - he he

 

Til dem der bor på Fyn - der er ikke så langt fra broen til Ringsted, så kom bare :5up:

 

Til dem der bor 2 broer væk prøver vi at sætte noget cyper-space op, så de kan være med på en kigger til en meget begrænset pris - mest fordi de ikke får hjemmebagt kage og kaffe :blink:

 

Håber at se nogen af jer herinde fra til foredraget :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

:-D:-D nu skal i ikke komme op at slås - bare på grund af et spændende foredrag - he he

 

Til dem der bor på Fyn - der er ikke så langt fra broen til Ringsted, så kom bare :5up:

 

Til dem der bor 2 broer væk prøver vi at sætte noget cyper-space op, så de kan være med på en kigger til en meget begrænset pris - mest fordi de ikke får hjemmebagt kage og kaffe :blink:

 

Håber at se nogen af jer herinde fra til foredraget :vinken:

 

Jeg syntes det lyder som et spændende foredrag :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst snevinter
Hvis man ikke "gider" forcere et par broer, vil man det ikke nok! :blink:

Dårlig undskyldning - og som Tanten siger: Der er skam masser af spændende foredrag i jylland :-)

 

sådan som du snakker er du da vist ikke en rigtig jyde :rolleyes: ....har du ikke bare en smule, du kan klage dig over :engel:

 

tsk tsk sikke en optimist :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
sådan som du snakker er du da vist ikke en rigtig jyde :rolleyes: ....har du ikke bare en smule, du kan klage dig over :engel:

 

tsk tsk sikke en optimist :roll:

 

Jæ æ skam fuldblodsjyde - Omplaceret af flere gange fra nordjylland og helt herned til nørre sydjylland :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Jæ æ skam fuldblodsjyde - Omplaceret af flere gange fra nordjylland og helt herned til nørre sydjylland :-D

 

 

Er det ikke sådan nogle jyder bevæger sig mod fast bosættelse på øerne, og formår at flytte fra jylland uden at få jetlag? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

hjæælp ønskes!! :oops:

 

Der er ikke nok tilmeldte til det foredrag jeg har været med til at arrangere, selvom der da er nogle der glæder sig helt vildt til foredraget med Kurt men men men, budskabet når vist ikke de rigtige steder hen ...... Er der nogle der har nogle gode ideer til, hvordan vi kan få udbredt kendskabet til et spændende foredrag i Ringsted ?

 

Jeg kan se på Ninjamors foredrag at det går forrygende med billetsalget (er selv tilmeldt) - og ville også gerne have lige så mange med til Ringsted.

 

gode ideer ønskes - hvis du ikke vil ud med dem "offentligt" så send bare en pb :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
hjæælp ønskes!! :oops:

 

Der er ikke nok tilmeldte til det foredrag jeg har været med til at arrangere, selvom der da er nogle der glæder sig helt vildt til foredraget med Kurt men men men, budskabet når vist ikke de rigtige steder hen ...... Er der nogle der har nogle gode ideer til, hvordan vi kan få udbredt kendskabet til et spændende foredrag i Ringsted ?

 

Jeg kan se på Ninjamors foredrag at det går forrygende med billetsalget (er selv tilmeldt) - og ville også gerne have lige så mange med til Ringsted.

 

gode ideer ønskes - hvis du ikke vil ud med dem "offentligt" så send bare en pb :blink:

 

Opslag hos dyrlæger, i dyrehandlen og som forening må I også lægge noget på bibliotekerne, det må jeg ikke, mail til de forskellige hundeklubber og hold liv i tråden på hundforum så den ses

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for rådene :blink: Har givet nogle af dem videre til formanden - det er ham der har størst computer-kapasitet og erfaring, så den med klubberne må han tage sig af :-D

 

Er der slet ingen herinde der vil med ??? - jeg har set, at der er nogle der har henvist til Kurt´s bog - og så kunne det måske være sjovt at se ham live

 

:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod

Er der slet ingen herinde der vil med ??? - jeg har set, at der er nogle der har henvist til Kurt´s bog - og så kunne det måske være sjovt at se ham live

 

:5up:

 

 

Hvis du mailer mig diverse oplysninger, sætter jeg gerne arrangementet på min hjemmeside :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for hjælpen - sender dig en email :-D

 

Er der andre der vil hjælpe med at udbrede beskeden - så sig endelig til. Jeg kan sende en email med en flyer i kan skrive ud og hænge op, hvor i kommer med jeres hunde (træning og lign).

 

Pu ha - hva skulle man gøre uden et Hunde-Forum :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

Du kan lave en tråd på www.jubii.dk (under hunde debatten) og www.hundegalleri.dk.

 

Jeg synes, at Føtex, Kvickly, Fakta osv er gode steder at sætte en seddel op - gerne i farver. Her kommer ALLE hundeejere på et eller andet tidspunkt forbi, mens alle ikke kommer i hundepark, dyrlægen, forum osv. Træningsklubber i området er også et godt sted.

 

Jeg håber det bliver til noget - vil meget gerne se ONLINE :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er i altså bare søde allesammen. Jeg har desværre ikke en dyrehandel i nærheden og jeg bor heller ikke "tæt" ved, hvor foredraget skal holdes, men jeg er en af de der fjolser der gerne bruger ca 30 min. på motorvej for at hører et rigtigt spændende foredrag :blink:

 

Men en glædelig overraskelse var det, at jeg sendte en email til Lillefod fredag meget sent, som han lagde på sin hjemmeside og vupti fik jeg besked fra formanden, at der lørdag formiddag var kommet tilmelding - så tak tak.

 

Hvis der er andre der vil have en email med flyer til udskrivning må i meget gerne hænge op for mig - bare send pm så sender jeg fluks en email :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...