fhk2507 Skrevet Juli 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2012 Orijen skulle jo være et rigtig god foder, men desværre har det vist sig, at Homer's mave ikke kan fungere på det, så jeg står her med en hel sæk Orijen Puppy large 13,5 kg, som han ikke kan spise, så hvis der er nogle,som bruger dette foder, til deres hund, så sælger jeg en sæk billigere end indkøbspris, så send mig en pb, hvis det havde din interesse? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2012 Hvis du ikke får det solgt, så kan du sagtens blande lidt i det foder, han ellers får. Luna kan heller ikke tåle Orijen. Jo så længe det ikke overstiger 30 gram:-D Men så får hun bare de 30 gram sammen med det andet foder indtil det er brugt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret Juli 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2012 Det kunne jeg da godt være interesseret i Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
fhk2507 Besvaret Juli 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2012 Hvis du ikke får det solgt, så kan du sagtens blande lidt i det foder, han ellers får. Luna kan heller ikke tåle Orijen. Jo så længe det ikke overstiger 30 gram:-D Men så får hun bare de 30 gram sammen med det andet foder indtil det er brugt Jeg har prøvet at blande det med det skåne foder han får, men maven kan bare ikke tåle det, selv i små mængder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
fhk2507 Besvaret Juli 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2012 Det kunne jeg da godt være interesseret i Du siger bare til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts