Hop til indhold

Hilsen fra Vestjylland


Gæst RollosDyr
 Share

Recommended Posts

Gæst RollosDyr

Jamen hej med Jer herinde,

 

Nu faldt jeg over forummet og tænkte jeg ville kigge lidt herinde og se om I er nogle søde mennesker der ikke bider :mrgreen:

 

Jeg hedder Julie Rollo, alderen er rundet de 24 år og så er jeg bosat langt pokker i vold ude Vestpå, ca. 30km syd for Thisted og med udsyn til Vesterhavet.

- Her bor jeg med min kæreste Kim - og så vores "MiniZoo".

 

Vi har 4 west highland white terriers og har for en måned siden fået opfyldt et mangeårigt ønske, der flyttede nemlig en skøn dogue de bordeaux ind også :hjerte:

 

Vi har Lucky på 7 år, han er vores skøre hanhund - totalt mors dengse :mrgreen: Der er kun én der duer, men okay - Kim KAN da bruges hvis jeg ikke lige vil nulre maven!

- Så er der vores Lucy, dronningen af huset, hun er vores tæve på snart 5 år, hun er tilgengæld fars pige, men om natten er det alligevel mors dyne hun skal ned og putte under.

Danny er faktisk ikke vores hund - han er sådan set Lucy's! Hun fik ham i 1 års fødselsdagsgave *GG* Men han er en 4 års kastreret hanhund, som har et ego så stort som noget andet, han er virkelig en rigtig terrier og der er dælme ingen som skal komme her og tro de skal bestemme over ham! Han er en lille bøf og han kan puste sig op og ligne et stort brød - man kan ikke lade være med at grine af ham :lol: Tilgengæld så er han desværre også typisk westie, - ramt af hudproblemer! Så har han også et overbid så stort som noget andet, men ironisk nok ser man det faktisk ikke, tiltrods for dets størrelse.

 

Sidste westie er vores lille ballademager Freja, hun er efter Lucy og Lucky og er født i marts i år - hun er ud af et kuld på 8 (!!!) hvalpe, vi vidste vi ville beholde en tæve og endte med at beholde den som var den største frækkert og en vaskeægte terrier, hold da op en personlighed der er i hende :-)

- Glæder mig til at se hende vokse op, synes det er noget helt særligt med en hund vi virkelig har fulgt lige fra hun kun var en tanke ;)

 

Så er der jo så min mangeårige drøm, Ziva!

- En dejlig dogue de bordeaux tæve fra maj '11, så lidt over et år.

Vi har haft hende i en måneds tid og jeg eeeelsker min store savlende vovse :lun: Ih altså, det store mulehoved, hun ved lige hvordan hun skal ligge hovedet og kigge på en så man siger "Åååååårh ej men så kom da op!" - godt være hun vejer 47kg men hun tror altså selv hun er på størrelse med chihuahua'en i huset :lol:

 

Ja, for en chihuahua bor her også - han er ikke vores, men min lillesøsters, hun bor nemlig også i vores hus ;) Så her bor Mocha på snart 1 år, en lille merle chihuahua - en ynkelig undskyldning af en hund (Undskyld chihuahua ejere!) :klap:Ej, han er meget sød - absolut ikke min type hund, men nu er han her og han er da kær! Min lillesøster er i Island en måneds tid, så der er ved at være trængsel i sengen med alle de hunde som skal op og sove, putte under dynen osv. - jeg blir så forskrækket når der pludselig er en lille mini hund som har sneget sig under dynen og man pludselig får ramt noget midt om natten - de første par nætter FLØJ jeg op og tænkte "AAADR HVAD VAR DET!?!?!?!" og så kigger han dødfornærmet ud, "Hvorfor vækker du mig?!" :oops::engel:

 

Nå, det blev til en længere omgang ævl og bævl - man kan jo ikke lade være med at snakke for meget når det omhandler ens dejlige vovser.

 

Men jeg glæder mig til at læse meget mere om alle de skønne hunde folk herinde har og til at læse en masse spændende emner! :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...