Hop til indhold

Hej! *vinke vinke*


Gæst S'eren
 Share

Recommended Posts

Øhhhh tror du det er noget man bør bekymre sig om ? Er det ikke bare sådan en lille-pige-leg...kan I gætte hvem jeg er, kan I gætte hvem jeg er osv....

 

Aner det ikke men jeg tror det er Stenshøj. Så,... nu må vi se om jeg får stød igennem tasterne eller hvad der sker.

 

 

Sommetider er det ret morsomt ikke at følge med i AOI- tråden. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aner det ikke men jeg tror det er Stenshøj. Så,... nu må vi se om jeg får stød igennem tasterne eller hvad der sker.

 

 

Sommetider er det ret morsomt ikke at følge med i AOI- tråden. :lol:

 

Det er der en vis sandhed i, men altså; det er også særdeles underholdende de perioder, man når at følge med. Jeg kan så se, at der er noget jeg har misset her. Nu forstår jeg så bare ikke, hvorfor Stenshøj laver en ny profil. Alle ved jo nu, at det er Stenshøj og dermed også den trælse medlæser. Hvad er så den dybere mening. Åhhhh altså min hjerne griber det ikke...:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan jo ikke forhindre folk i at "afsløre" min identitet.

 

men jeg holder lav profil det næste stykke tid, og så dukker mit navn forhåbentlig ikke tydeligt op i søgefeltet.

 

Ved ikke hvor lang tid sådan noget tager, før nogle ikke længere synes det er super fed underholdning at snage i andres profiler?

 

Nu er den anden blevet slettet, så der går forhåbentlig ikke så længe!

Link til indlæg
Del på andre sites

Synd og skam at det skal være sådan!

 

Jeg ville også være træt af at finde ud af folk havde snaget i mine indlæg herinde, uden at sige det... Men i og for sig ER det jo et offentligt forum, så intet kan jo holde dem fra at gøre det...

 

Nej. det ved jeg udmærket.

alle andre må som også gerne snage lige så meget som de lyster.

Men gider bare ikke opspind og løgnhistorier som skal gå ind og påvirke mit eget og mit familieliv.

det orker jeg simpelthen ikke bruge kræfter på.

så ligeså godt slette den anden profil og starte forfra med den nye.

 

Det lyder nok lidt halv kryptisk det hele, men jeg har ingen intentioner om at gå i detaljer, da det netop er et offentligt forum.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...