Hop til indhold

Sjov mail


Trine
 Share

Recommended Posts

Hmm vidste ikke hvor jeg skulle ligge dette indslag, om det evt. høre til under produkter leverandører.

 

Jeg har jo en veninde som ejer en web butik med hunde udstyr, hende hjælper jeg ind i mellem med at pakke og sende.

 

Nå men jeg har været derude en del i sidste par uger da hun har pandehule betændelse og ikke rigtigt er på toppen. Vi sendte her den anden dag en line med tilhørende halsbånd i rundsyet læder, til en køber. I dag kom der så en mail retur hvor køberen var meget utilfreds med at de lugtede af CIGAR ??????????????:shock:

 

Vi kikkede på hinanden da vi læste mailen og tænkte begge to HVAD ? Der må slet ikke ryges i lagerrummet eller i den del af huset, for den sags skyld. For det andet kan hun ikke udstå lugten af cigar og hun kender heller ikke nogle der ryger cigar i hendes omgangskreds.

 

Jeg tænker på om køber har fortrudt sit køb eller bare ville prøve at få noget rabat ? Måske tænker køber ikke på at læderet er indfarvet og kan godt lugte lidt ?

 

Nå men det er jo lige meget, køber kan jo retunere tingene og få pengene retur. Syntes bare at jeg ville dele det med jer, jeg har dømt det til at være årets sjoveste begrundelse for at retunere en vare :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...