Hop til indhold

Refleksdækken


Gæst Christine-toft
 Share

Recommended Posts

Gæst Christine-toft

Har et stykke tid tænkt på at jeg skulle have fat i et refleksdækken til August nu han jo er sort. Vi går jo desværre den mørke tid i møde og synes det er på sin plads med et refleksdækken til de tidlige morgenture, men også sent om aftenen. Det eneste problem er at de er urimeligt dyre synes jeg. Så igår faldt jeg tilfældigt over et i biltema til 20,- for et til store hunde. Synes lige jeg ville dele det med jer hvis nu andre også var på udkig :)

 

Refleksvest - Biltema

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har også købt et til Futte i Biltema - mest fordi at Futte tit er med os på spejdertur hvor han løber og leger med børnene i skoven, så er det rart at kunne se ham. :-)

De findes i to eller tre størrelser, men man får selvfølgelig hvad man betaler for... Derfor er Futtes tilpasset i størrelsen med en sikkerhedsnål, ellers er det super uformeligt :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

ved godt at tråden er gammel... men jeg har denne fantastiskerefleksvest til min sorte labrador... den er genial og ikke særlig dyr.. den ser stadig ny ud, selvom den er 2½ år gammel.. min et købt på den lokale land og fritid..

 

Zooplus

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...