Hop til indhold

Glucosamin - hvad køber I?


Retrieveren
 Share

Recommended Posts

Jeg købte bare en masse glucosaminpiller på apoteket :genert: De var lortedyre, men jeg magter simpelthen ikke den der tilskuds- og foderjungle, kan ikke finde rundt i en skid.

 

Jeg har købt Glucosamin kapsler hos Matas, de er på 4oo mg og jeg aner ikke hvor meget jeg må give min hund. Handlede nok lidt overilet ved at købe det hos Matas istedet for at købe hos en dyrehandler over nettet. Men jeg vil bare i gang med at give det så hurtigt som muligt, men er nu strandet ved hvor meget jeg må give ham.

Han er en Chihuahua på 3 kg, måske har du Iben nogle tal for hvor meget man må give når det ellers er beregnet til mennesker.

Eller måske andre herinde ved noget om det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt Glucosamin kapsler hos Matas, de er på 4oo mg og jeg aner ikke hvor meget jeg må give min hund. Handlede nok lidt overilet ved at købe det hos Matas istedet for at købe hos en dyrehandler over nettet. Men jeg vil bare i gang med at give det så hurtigt som muligt, men er nu strandet ved hvor meget jeg må give ham.

Han er en Chihuahua på 3 kg, måske har du Iben nogle tal for hvor meget man må give når det ellers er beregnet til mennesker.

Eller måske andre herinde ved noget om det.

 

Du kan prøve at regne det ud ved at kigge på de anbefalede mængde ved produkter til hunde - fx. det her:

 

Luposan Gelenkkraft (Glucosamin)

 

Som jeg ser det, så ser det ud til at han skal have omkring 250mg dagligt (nu kender jeg ikke hans præcise vægt, selvfølgelig)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...