Hop til indhold

Glucosamin - hvad køber I?


Retrieveren
 Share

Recommended Posts

Min retriever skal have glucosamin mod sine dårlige albuer. Han får i forvejen fiskeolie og torskelevertran. Han får også glucosamin, men det er noget jeg har fået foræret af en som havde fået aflivet hendes hund.

 

Jeg står nu og er lidt i tvivl om hvor jeg skal købe glucosamin og hvad jeg skal købe, da jeg snart ikke har mere.

 

Nogen som kunne hjælpe lidt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så ville jeg bare blive på den :-D Der er også den der livets olie, men den er vist rimelig dyr, så hut jeg visker. Jeg har sendt dig en besøgsbesked. Fandt glucosamin sulfat fra Vital Horse. ca 440 gr har jeg. Ville du gerne have det?

 

Har svaret.

Jeg ville give Body boost'en ved siden af.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger cortaflex Cortaflex joint supplements for people, cats and dogs, horses til min ilderhvalp med AD. Det er den til hund og kat. Jeg læste gode anbefalinger af produktet til hest, på hestenettet.dk. Det har bevirket at hun ikke behøver smertestillende længere, som hun ellers har været afhængig af i 1,5 md, for at ville bruge højre forben.

 

Forhistorien er at hun brækkede højre forben 2 steder (over og under albueleddet) da hun var 6,5 uge, derefter i skinne i 4 uger. Bruddene er groet sammen, men benet er blevet skævt og hun har udviklet AD i højre forben.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger cortaflex Cortaflex joint supplements for people, cats and dogs, horses til min ilderhvalp med AD. Det er den til hund og kat. Jeg læste gode anbefalinger af produktet til hest, på hestenettet.dk. Det har bevirket at hun ikke behøver smertestillende længere, som hun ellers har været afhængig af i 1,5 md, for at ville bruge højre forben.

 

Forhistorien er at hun brækkede højre forben 2 steder (over og under albueleddet) da hun var 6,5 uge, derefter i skinne i 4 uger. Bruddene er groet sammen, men benet er blevet skævt og hun har udviklet AD i højre forben.

 

Jeg bruger Cortaflex og har oplevet stor effekt på egne og andres hunde. Cortaflex er mindre molekyler og optages lettere. har også set et produkt hos dyrlægen der hedder aktiv hund som indeholder både glucosamin, condriotin og msn.

 

Også her Cortaflex, har prøvet Glucosamin og MSM, body boost og andet, men er mest tilfreds med dette

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger Luposan Gelenk til kræsenprinsessen, og så længe det er i pilleform (pellets) ryger de ned. Det køber jeg på zooplus.de. Jeg overvejer dog at prøve FlexVital nyder kan købes fra England, hvor det hedder Arthri Aid og er væsentlig billigere!

 

Men jeg har købt (fået) en ny seng til prinsessen. En Karlie OrthoBed med memoryfoam. Den er ret pæn og ret dyr (ca. 800 kr for den største), men pludselig har Bella ikke længere problemer med hoften når hun rejser sig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Femstjernet Hund

Hej,

Jeg kan varmt anbefale Hill's j/d, som forhandles hos de fleste dyrlæger. Det indeholder både de rigtige fiskeolier (i den rigtige mængde og balance) samt glucosamin og chondroitinsulfat. Der findes fortsat ingen klinisk dokumentation af virkningen af glocusamin, hvorimod olierne virkning i Hill's j/d er kliniks dokumenteret/bevist.

Jeg har oplevet at RIGTIG mange hunde har nydt stor glæde af at spise j/d. Jeg har selv arbejdet på klinik og med foder og det er den absolutte favorit for mig.

God bedring :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...