Hop til indhold

Foredrag om hundesprog og hundemøder v/Irene Liliequist


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

:shock:

 

Er du så parat med nogle pause indslag? :mrgreen: Jeg kan godt forestille mig noget a'la, "Nollike - Vild med Dans" :banan:

 

 

...men Ninjamor må nu gerne snakke en lille smule om chokolade kage, hvis hun har smagsprøver med :mums:

 

Jeg har planlagt noget "gæt en HF'er" og sådan :mrgreen:

 

 

Hvis Ninjamor har smagsprøver med bliver hun smidt ud (desværre :oops:) det mås man nemlig ik' dernede, man skal købe det på stedet (tilgengæld for en fair lokalepris) så vi må presse den chokoladekage ud af hende på et andet tidspunkt :mrgreen: :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 240
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Ninjamor
Æv altså a025.gif

 

Fedt foto af Noomsen!

Har du selv taget det?

 

Jeg ser hun er ved at klatre op i træet på en yderst alternativ og kreativ metode?

 

De fleste hunde kravler nemlig op ad stammen hun hiver sig op ved tændernes hjælp

Link til indlæg
Del på andre sites

Fedt foto af Noomsen!

Har du selv taget det?

 

Jeg ser hun er ved at klatre op i træet på en yderst alternativ og kreativ metode?

 

De fleste hunde kravler nemlig op ad stammen

 

Tak :mrgreen: Nej, det er en fotograf jeg fik lokket til at tage nogle billeder af hende :5up: Desværre var hun totalt autonom den dag, så hun var RET svær at tage billeder af (hun havde mere travlt med at rasere Heidis sommerhushave :oops:) men der kom da nogle rigtig gode nogle ud af det alligevel :5up: Heldigvis var Heidi heller ikke særlig sart, hun syntes at det var helt fint at AutoNoomi gnaskede grenene af hendes æbletræ :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Tak :mrgreen: Nej, det er en fotograf jeg fik lokket til at tage nogle billeder af hende :5up: Desværre var hun totalt autonom den dag, så hun var RET svær at tage billeder af (hun havde mere travlt med at rasere Heidis sommerhushave :oops:) men der kom da nogle rigtig gode nogle ud af det alligevel :5up: Heldigvis var Heidi heller ikke særlig sart, hun syntes at det var helt fint at AutoNoomi gnaskede grenene af hendes æbletræ :oops:

 

Herligt

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Ja, det syntes Noomi i hvert fald, jeg ville jo gerne om hun kunne have set bare en lille smule velopdragen ud :oops: Meeen, det er hun jo ikke så billederne afspejler vel virkeligheden meget godt :engel::mrgreen:

 

Åh ja, prøv lige at se de seneste fotos af Pelle i en anden tråd a065.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der nok gået noget galt i cyper-space - for jeg meldte mig og husbonden til og overførte penge den 19. september og har ikke hørt noget siden ..... :-)

 

Tjek lige om ikke du har fået mail nu :-D Jeg havde fået en indbetaling for to personer, men ingen mail (troede jeg) og regnede med, pga. adressen, at det var en min veninde havde inviteret og havde ikke lige fået spurgt hende.... Nu da jeg så lige tjekker en gang til pga. dit indlæg, så ligger der faktisk en mail i spam-bakken og den havde jeg ikke opdaget :oops: Så hvis det var din, så er der i hvert fald svar nu :mrgreen:

Den er vildt underlig den mail, der er vedhæftet div. dokumenter og sådan, det er nok derfor den er lagt derind. :shock: Men det skal jeg da lige være opmærksom på fremover! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjek lige om ikke du har fået mail nu :-D Jeg havde fået en indbetaling for to personer, men ingen mail (troede jeg) og regnede med, pga. adressen, at det var en min veninde havde inviteret og havde ikke lige fået spurgt hende.... Nu da jeg så lige tjekker en gang til pga. dit indlæg, så ligger der faktisk en mail i spam-bakken og den havde jeg ikke opdaget :oops: Så hvis det var din, så er der i hvert fald svar nu :mrgreen:

Den er vildt underlig den mail, der er vedhæftet div. dokumenter og sådan, det er nok derfor den er lagt derind. :shock: Men det skal jeg da lige være opmærksom på fremover! :5up:

 

så er alt iorden - har fået email fra dig nu :vinken:

ps har sendt dig en pm

Redigeret af FOX
tilføjelse
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Ja og jeg var lige så glad a025.gif Kan jer fra Jydeland ikke lave en samkørsel??? :mrgreen: Det er jo en oplagt chance for at snuppe en fridag dagen efter :blink:

 

Vi jyder kører ikke så langt - i har jo mordere, kriminelle, prostituerede og en masse andre farlige folk derovre ved storstaden af :shock:

 

:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Vi jyder kører ikke så langt - i har jo mordere, kriminelle, prostituerede og en masse andre farlige folk derovre ved storstaden af :shock:

 

:-)

 

Det giver jo sig selv med alle de jyder der er flyttet hertil :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...