Hop til indhold

Foredrag om hundesprog og hundemøder v/Irene Liliequist


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 240
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst T_Martinsen
Yrk, den er godt nok hård :cry: Kan du ikke få byttet så du kan møde senere eller noget?? Ihh, nu var der ENDELIG chancen for at mødes!!! :(

Nej i mit fag, kan man ikke rigtig bytte noget. Alle møder på samme tid, og da jeg jo ikke præcist ved, hvad jeg skal den dag, og hvor i landet jeg skal være, så er det svært at planlægge. Problemet er også at jeg bliver hentet på min bopæl, så jeg kan ikke engang sige, at jeg bare kommer senere eller noget. Alternativet er, at jeg tager en hel fridag, og så griber det lige pludselig om sig. Bare så øv, for jeg vil rigtig gerne med. :(

 

Det ender sikkert med, at jeg siger, at de må affinde sig med, at jeg ligner lort, og at de ikke skal snakke til mig om onsdagen, fordi jeg er træt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej i mit fag, kan man ikke rigtig bytte noget. Alle møder på samme tid, og da jeg jo ikke præcist ved, hvad jeg skal den dag, og hvor i landet jeg skal være, så er det svært at planlægge. Problemet er også at jeg bliver hentet på min bopæl, så jeg kan ikke engang sige, at jeg bare kommer senere eller noget. Alternativet er, at jeg tager en hel fridag, og så griber det lige pludselig om sig. Bare så øv, for jeg vil rigtig gerne med. :(

 

Det ender sikkert med, at jeg siger, at de må affinde sig med, at jeg ligner lort, og at de ikke skal snakke til mig om onsdagen, fordi jeg er træt :blink:

 

Det er da også fair nok :mrgreen: :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Nårh :mrgreen: Jeg håber at du vælger at komme, det kunne være rigtig sjovt :mrgreen: :5up:

Ja det kunne, og hvis nu det lige pludselig går stærkt med tilmeldingerne, så prik lige til mig ik, så må jeg tage en hastebeslutning. Jeg har en veninde, der nok også gerne vil med, hun skal bare lige finde ud af, om hun kan. Hende kender Irene sørme også :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det kunne, og hvis nu det lige pludselig går stærkt med tilmeldingerne, så prik lige til mig ik, så må jeg tage en hastebeslutning. Jeg har en veninde, der nok også gerne vil med, hun skal bare lige finde ud af, om hun kan. Hende kender Irene sørme også :blink:

 

Jeg tager lige en pause oven på Kimba-tråden. Jeg vender tilbage :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det kunne, og hvis nu det lige pludselig går stærkt med tilmeldingerne, så prik lige til mig ik, så må jeg tage en hastebeslutning. Jeg har en veninde, der nok også gerne vil med, hun skal bare lige finde ud af, om hun kan. Hende kender Irene sørme også :blink:

 

Jeg synes da bare at du skal tage en beslutning nu :blink: Men ok, jeg skal nok g030.gif hvis det går amok :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er jeg tilmeldt - ihh, hvor jeg glæder mig. :ivrig:Sådan et foredrag har jeg ønsket mig at komme til, lige siden jeg fik Tyson.

 

Min mor er misundelig, for hun vil rigtig gerne med, men det kan hun ikke, for hun er jo min hundesitter. :mrgreen:

 

Hvor hyggeligt :mrgreen: Jeg sender dig en mail så snart betalingen er gået ind :5up:

 

 

Ps.: Det er da synd for din mor :cry: Har du ikke en anden der kan sitte Tyson? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ps.: Det er da synd for din mor :cry: Har du ikke en anden der kan sitte Tyson? :mrgreen:

 

Desværre ikke. :( Ingen af mine veninder er hundemennesker, og de gider ikke at sitte. Og min søster, som eller er hundeven, har to børn, og desværre er Tyson ikke tryg ved mindre børn. Min søster "holder med" børnene og bliver sur, hvis der opstår situationer, hvor Tyson knurrer for at få dem til at holde sig væk, så jeg har ikke lyst til, at de skal være sammen, når jeg ikke er der til at supervisere og læse Tysons "nu er det snart nok"-signaler. Jeg tror heller ikke, at Tyson ville føle sig tryg ved at bliver passet dér, hvorimod han eeelsker sin mormor og altid glæder sig til at blive forkælet af hende. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Desværre ikke. :( Ingen af mine veninder er hundemennesker, og de gider ikke at sitte. Og min søster, som eller er hundeven, har to børn, og desværre er Tyson ikke tryg ved mindre børn. Min søster "holder med" børnene og bliver sur, hvis der opstår situationer, hvor Tyson knurrer for at få dem til at holde sig væk, så jeg har ikke lyst til, at de skal være sammen, når jeg ikke er der til at supervisere og læse Tysons "nu er det snart nok"-signaler. Jeg tror heller ikke, at Tyson ville føle sig tryg ved at bliver passet dér, hvorimod han eeelsker sin mormor og altid glæder sig til at blive forkælet af hende. :-)

 

Uha, nej, der er vist ikke andre end mormor til at tage sig forsvarligt af Tyson :shock: Så må du bare give et fyldigt referat :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha, nej, der er vist ikke andre end mormor til at tage sig forsvarligt af Tyson :shock: Så må du bare give et fyldigt referat :5up:

 

Det er nemlig kun mormor, der dur, det synes både Tyson og jeg. :-P

 

Og ja, jeg må give referat, men min mor er meget visuelt orienteret, så jeg kunne godt have undet hende at se videoklip og billeder. Især fordi hun har det med at blive ret nervøs over hundemøder...

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg skrevet til Annette :mrgreen:

 

Selvom det er en hverdag, så ligger det helt "perfekt" - jeg skal nemlig først møde kl. 10:00 næste dag og ikke kl. 8:05 a050.gif

 

Øv, jeg kan ikke den dag - jeg er på massagekursus :(

 

MVH

Wivian

 

Øv, hvor ærgeligt :ae:

 

Men ellers tak for tilbudet om transport i afstemningtråden, det var super sødt af dig! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...