Hop til indhold

Foredrag om hundesprog og hundemøder v/Irene Liliequist


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 240
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

øh ville bare lige hører om man fik en email eller anden bekræftelse når pengene for foredraget er overført ?

 

(skriver spørgsmålet her - så alle får det at vide :blink:)

 

Det gør man, når pengene er registreret :5up:

Og en undrende mail, hvis der er gået flere dage mellem tilmeldingsmail og manglende indbetaling, bare for at imødegå hvis nogen er kommet til at skrive forkert kontonummer eller noget :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Noller :engel:

 

Vil bare lige sige, at jeg har sendt en mail til dig, om at én af mine veninder kommer med og at jeg overfører pengene for hende. Så det bliver 2 x 100 kroner du får fra mig i morgen (altså, de er overført over to omgange).

 

Bare så du ikke skulle undre dig over, at jeg overfører med 2 forskellige navne, hvis du ikke lige får tjekket mailen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Noller :engel:

 

Vil bare lige sige, at jeg har sendt en mail til dig, om at én af mine veninder kommer med og at jeg overfører pengene for hende. Så det bliver 2 x 100 kroner du får fra mig i morgen (altså, de er overført over to omgange).

 

Bare så du ikke skulle undre dig over, at jeg overfører med 2 forskellige navne, hvis du ikke lige får tjekket mailen :mrgreen:

 

Det er helt fint, tak :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Tak, det var sødt sagt :oops: :kys:

 

Det var da så lidt - du laver jo et stykke arbejde vi alle kommer til at nyde frugterne af :-)

 

...ninjamor skal jo bare stå og snakke :rolleyes:, du skal sørge for ALT det andet :-)

 

det er friskt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør man, når pengene er registreret :5up:

Og en undrende mail, hvis der er gået flere dage mellem tilmeldingsmail og manglende indbetaling, bare for at imødegå hvis nogen er kommet til at skrive forkert kontonummer eller noget :-)

 

 

Så er der nok gået noget galt i cyper-space - for jeg meldte mig og husbonden til og overførte penge den 19. september og har ikke hørt noget siden ..... :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Helt reelt, så ved vi jo faktisk ikke om Ninjamor tager fusen på os alle sammen og bare sludrer løs om vind og vejr :shock:d055.gifd015.gif

 

:shock:

 

Er du så parat med nogle pause indslag? :mrgreen: Jeg kan godt forestille mig noget a'la, "Nollike - Vild med Dans" :banan:

 

 

...men Ninjamor må nu gerne snakke en lille smule om chokolade kage, hvis hun har smagsprøver med :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Helt reelt, så ved vi jo faktisk ikke om Ninjamor tager fusen på os alle sammen og bare sludrer løs om vind og vejr :shock:d055.gifd015.gif

 

Vejr og vind er da vigtige emner, især i disse tider.. brrrr....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...