Hop til indhold

20% hos zooplus.de t.o.m 14.8.2012


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

møgbank, tog mit dankort da jeg havde minus i juni.

 

så kan ikke bestille på zooplus før jeg får det igen :S ... øv!

 

havde slet ikke skænket det en tanke..så nu står jeg i haste foder situation, og er alligevel for nærig til at tage i Bonnie.

 

hmprf...

Link til indlæg
Del på andre sites

møgbank' date=' tog mit dankort da jeg havde minus i juni.

 

så kan ikke bestille på zooplus før jeg får det igen :S ... øv!

 

havde slet ikke skænket det en tanke..så nu står jeg i haste foder situation, og er alligevel for nærig til at tage i Bonnie.

 

hmprf...[/quote']

 

Kan du ikke betale med overførsel? Ellers kan du overføre til mit kort, så bestiller jeg det for dig:-) Kig på hjemmesiden og send mig en sms hvis det bliver aktuelt. Har også en meget lille slat MM stående (1 kg) hvis du vil have det:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan du ikke betale med overførsel? Ellers kan du overføre til mit kort, så bestiller jeg det for dig:-) Kig på hjemmesiden og send mig en sms hvis det bliver aktuelt. Har også en meget lille slat MM stående (1 kg) hvis du vil have det:-)

 

 

sidst jeg lavede bankoverførsel til zooplus lød den på 2000,- og den forsvandt i deres system, så der gik 1½ måned før de fandt den :???:

 

og da jeg ikke kan få mit netbank til at virke, kan jeg ikke selv styre det.

 

har bestilt et par sække nutra, så prøver vi lige det, inden jeg tager ned og taler pænt til min nye rådgiver.

 

 

ellers tak for tilbudet, Anne :-) ! hvorfor har du en slat stående? prøve eller præmie? eller gad Bella ikke spise resten? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...