Hop til indhold

Skuldertarget (Klikker)


Gæst sarafia
 Share

Recommended Posts

det lyder spændende... men du må nok lige uddybe hvad det precis er du gerne vil vide... hvad er det du vil ha hunden til at gører???

 

hvis det er noget specielt (ikke dig) hunden skal rører med skulderen ville jeg placere tingen i en pocition hvor hunden nærmest umuligt kan undgå den uden at rører den og klik i det samme hunden rør den... dette gentager du flere gange til hunden "går ind i tingen" promte efter den har spist godbiden... jeg vil anbefale at bruge en "politistav" som er en lille plade på en pind... eller evt en tennisboldt på en pind... ville ihvertfald finde en taget stik du ikke har brugt til noget før...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst sarafia

Boble: hun skal røre mig. Det er target med forskellige kropsdele ikke kun poter og snude.

I dette tilfælde ville jeg bare have hendes skulder til at være target punkt på min hånd. Fandt en youtubevideo og hun fangede det efter 4 klik.. så nu prøver vi med et bagben imorgen:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...