Hop til indhold

De skarpe tænder... AV!


Shii
 Share

Recommended Posts

Vi har jo et hilse ritual... Jeg vil ikke overfaldes af to hunde når jeg kommer ind af døren.. Når jeg har sat mig må de kommer hen og hilse.

 

Penny er ikke så god til det der impulskontrol endnu (Hun er trods alt ikke engang 10 uger endnu så det er okay :lol:), det betyder at man kan se hvordan hun sidder og dirrer af spænding på at få lov at sige hej til mig :lol: Super kært, desværre betyder det også at hun er en bombe af glæde der springer så snart jeg siger "Hej Penny"....

 

Igår gik det så galt :lol: Normalt får de ikke lov at slikke mig i hovedet, men Penny er altså helt syg med det når hun hilser, igår var ingen undtagelse, men i hendes glæde fik hun revet mig med en tand, lige under min læbe. Det stod ud med blod, og jeg var sikker jeg mit ansigt var skamferet for life :lol: Heldigvis er det kun en flænge på 4-5 mm, men den er faktisk overraskende dyb...

 

Behøves jeg fortælle at min kæreste resten af aftenen drillede mig og sagde: "Thats it... We have to get rid of her.. She tasted blood now... She will never be a good dog again... She is now the real devil"

 

:lol: Penny the devil dog!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...