Hop til indhold

x-files


Aslan
 Share

Recommended Posts

Jeg erindre at jeg i tidernes morgen stoppede med at se X-files, fordi det bare blev for bizart.

Men så kom jeg til at se et afsnit i dag - og det er vidst lige så bizart som før :lol:

 

Men hvad er der sket med mulder? Hvorfor er han væk?

Og hvorfor er Scullys søn underlig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, de er gamle, tror de lakker mod slutningen.

 

Nu er jeg jo startet i skole, så har kun set lidt i den forgangne uge. Men tror at Mulder er blevet kidnappet af enten supersoldaterne eller aliens.

 

Mulder er far til Scullys søn. Men hun kunne ikke blive gravid, så det er lidt sært, de har kun knaldet een gang.

Dengang hun blev kidnappet af aliens, gjorde de vist noget ved hendes livmoder, og på et tidspunkt ventede hun en alienbaby (men så startede jeg i skole, så ved ikek om det blev til en normal baby, eller om hun fik det fjernet)..

 

Mulder opdagede (inden han forsvandt) at staten havde stjålet alle Scullys æg. Han fandt dem og fik dem testet og ikke et eneste kunne bruges. Er dog gået glip af hvordan han fik hende gjort gravid. Men de sexede, det er helt sikkert.

 

I filmen fik ejg indtryk af at William var død og de to ikke talte sammen længere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...