Hop til indhold

Et maleri af dit hund? Kan du lide det?

Gæst Katinka
 Share

Recommended Posts

Gæst Katinka

Goddag allesammen, jeg er portrætmaler af dyr og har oprettet et annonce herover. Jeg vil bare gerne høre om i kunne tænk jer et maleri med dit dyr på? Eller ville du aldrig hænge sådan noget på vægen? Jeg har hørt nogen som har sagt det ville være et flot julegave, men hvad synes i?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Katinka
Jeg kunne sagtens finde på det ;) ..

Billeder af min familie og dyr :lun: ..

Elsker når ens hjem bliver personligt med sådanne billeder.

Tak for dit hurtige svar, måske skal du spørge julemanden? ;) Jeg er glad at du kan finde på det :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

På vores kontor står pokalerne, og der er hængt nogle gips aftryk af to af hundenes poter op - Så et maleri ville da fuldende det.

Kontoret er så også det eneste sted der bliver plastret til med billeder og pokaler, fordi jeg ikke heeelt synes det passer ind i resten af hjemmet.

Men et mindre maleri af hver af hundene ville jeg synes var fint. :5up:

Personligt er jeg mest til, at malerierne ikke ligner et aftryk af et billede - De skal være specielle og anderledes, for har rigeligt med billeder, jeg bare kunne få lavet et aftryk af, fremfor et maleri.

Så en anderledes stil, eller en kreativ fortolkning af et billede ville tiltale mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Katinka
På vores kontor står pokalerne, og der er hængt nogle gips aftryk af to af hundenes poter op - Så et maleri ville da fuldende det.

Kontoret er så også det eneste sted der bliver plastret til med billeder og pokaler, fordi jeg ikke heeelt synes det passer ind i resten af hjemmet.

Men et mindre maleri af hver af hundene ville jeg synes var fint. :5up:

Personligt er jeg mest til, at malerierne ikke ligner et aftryk af et billede - De skal være specielle og anderledes, for har rigeligt med billeder, jeg bare kunne få lavet et aftryk af, fremfor et maleri.

Så en anderledes stil, eller en kreativ fortolkning af et billede ville tiltale mig.

Så er jeg bare lidt nysgærrige, hvad du synes af mit maleri med den golden retriever og den bidde sorte hund, som jeg har tilføjet i dag. Er den anderledes eller bare et maleri? Du kan finde det i mit album på mit profil hvis du vil kigge på det :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine Malerier bliver Bla. sat til salg på Facebook, er det bestillings arbejde bliver der lagt billeder op undervejs så køberen kan sige om der er noget h*n ønsker anderledes,

Forskellen for dine malerier vil jo så være at du ikke laver dem på forhånd sådan som jeg oftes gør, men lav et album med dem du har lavet, skriv størrelsen og prisen på og hvilken maling du har brugt/har mulighed for at lave det i. så folk ved om det er akryl, olie, akvarel eller andet. Selv er jeg så måt gået i gang med at lave en hjemmeside, bare for at prøve, så må jeg senere se om det har nogen effekt.

En anden mulighed ville være at du lavede sådan at man kunne sætte hundetegn fast , eller et stykke af charmekluden hvis hunden har brugt sådan et (hvis det feks er billedet af en afdød hund).

Sjove malerier af hundene hvode de feks bliver lavet lidt tegneserie agtige men dog med kendetegn så man ikke er i tvivl om hvilken hund det er, er noget af det jeg oplever at folk efterspørger.

Mulighederne er mange, det eneste der holder mig tilbage fra at købe et er at jeg selv kan lave det hvis jeg gidder.

Derud over så er dine billeder rigtig fede, kan super godt lide dem, og det med golden retriveren, er vild med den måde billedet er sat sammen på er dog ikke så vil med maleteknikken. der er jeg mere til dit profilbilled af schæferen, eller det du har af koen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Katinka
Mine Malerier bliver Bla. sat til salg på Facebook, er det bestillings arbejde bliver der lagt billeder op undervejs så køberen kan sige om der er noget h*n ønsker anderledes,

Forskellen for dine malerier vil jo så være at du ikke laver dem på forhånd sådan som jeg oftes gør, men lav et album med dem du har lavet, skriv størrelsen og prisen på og hvilken maling du har brugt/har mulighed for at lave det i. så folk ved om det er akryl, olie, akvarel eller andet. Selv er jeg så måt gået i gang med at lave en hjemmeside, bare for at prøve, så må jeg senere se om det har nogen effekt.

En anden mulighed ville være at du lavede sådan at man kunne sætte hundetegn fast , eller et stykke af charmekluden hvis hunden har brugt sådan et (hvis det feks er billedet af en afdød hund).

Sjove malerier af hundene hvode de feks bliver lavet lidt tegneserie agtige men dog med kendetegn så man ikke er i tvivl om hvilken hund det er, er noget af det jeg oplever at folk efterspørger.

Mulighederne er mange, det eneste der holder mig tilbage fra at købe et er at jeg selv kan lave det hvis jeg gidder.

Derud over så er dine billeder rigtig fede, kan super godt lide dem, og det med golden retriveren, er vild med den måde billedet er sat sammen på er dog ikke så vil med maleteknikken. der er jeg mere til dit profilbilled af schæferen, eller det du har af koen.

Nu er jeg selfvølgelig meget nysgærige om hvad du maler :) Hvor kan jeg finde dit hjemmeside? Jeg har allerede et hjemmeside og et facebookgruppe. Hvad er præcis et charmeklude? (det er et ord hvad jeg som tilflyttet hollander ikke har lært i sprogskolen:)) Tak for dine tips!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Katinka
hehe synes elelrs du allerede er godt igang med reklamen :blink:

Jeg ku godt finde på det synes det er hyggeligt med billeder af sine dyr/børn har selv billeder af mine i stuen

Tak for svaret :) Jo jeg prøver alt jeg kan til at lave lidt reklame ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Katinka
Jeg kunne godt finde på det. ;) Men lige for tiden har jeg ikke plads på væggene, der er allerede overplastret med billeder.. Men et maleri har jo sin helt speciale charme, så helt sikkert noget jeg vil have lavet når jeg engang flytter i noget større.

Tak for svaret :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er jeg selfvølgelig meget nysgærige om hvad du maler :) Hvor kan jeg finde dit hjemmeside? Jeg har allerede et hjemmeside og et facebookgruppe. Hvad er præcis et charmeklude? (det er et ord hvad jeg som tilflyttet hollander ikke har lært i sprogskolen:)) Tak for dine tips!

Hjemmesiden er ikke smidt i luften endnu :-) skal nok smidde et link når jeg når dertil .

Billederne kan jeg lave et album med engang i morgen skal lige ned til min bror og hente alt fra min harddisk , fik formateret pcen igår og løb tør for skiver så blev nødt til at læsse alt mig rod fra min pc over på hans så skal have det hjem igen.

pt er det dog meget blandet hvad jeg male , for det er bare lige hvad jeg føler for når jeg står med penslen i hånden.

Charmeklude, er det tørklæde nogen hunde har på :-)

Facebook kan du med fordel gøre det at du smidder det op på din væg, så alle kan se det via venners venner synes oftes det giver større resultat end en gruppe.

Link til indlæg
Del på andre sites