Hop til indhold

Hjælp til god hundeshampoo


Hogan
 Share

Recommended Posts

Hej med jer :vinken:

 

Jeg har snart brugt det sidste af Hogans shampoo og så skal der jo en ny til.

Jeg har dog lidt svært ved at finde en, da de fleste folk jeg snakker med bruger det helt billige eller menneskeshampoo, og det er i hvert fald ikke lige sagen her.

 

Er der mon en der har en god ide?

Det behøver ikke at være det dyreste mærke.

Hogan er hvid, men det behøver ikke nødvendigvis være en hvidshampoo. Hans pels er kort og sådan lidt fin i det og der er ingen allergi eller andet.

Vi har prøvet KW, men det har en grim lugt og så har vi prøvet B&B's forskellige varianter men der syntes jeg at man bruger for meget af gangen selvom det bliver fortyndet.

 

Hvad bruger I selv, og hvorfor? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine to bliver kun vasket, når de har rullet sig i noget, som ikke kan tørre og drysse af af sig selv.

 

For et par år siden købte jeg denne her Berry Clean shampoo 592 ml. - Tropiclean shampoo - Shampoo og balsam - Pleje Udstyr på udstillingen i Vejen.

Den er ganske fin til formålet - selvom Liva ikke synes om at dufte af bær og kokos, når hun hellere vil dufte af gylle

Link til indlæg
Del på andre sites

Hogan bliver vasket lidt oftere da han får sådan en træls træls farve når han trænger :mrgreen:

 

Jeg har faktisk haft kig på Tropiclean tidligere. Dufter den af meget?

 

Det er da også for dårligt at du vasker hende når hun lige har fundet en god duft :lol:

 

Det synes jeg nu ikke. Jo, lige når man står der med hunden sæbet ind og lidt efter, men hun dufter ikke af bad i flere timer efter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger en fra samme firma som laver furminator - både som tør- og vådshampoo.

Han bliver sjældent vasket så der er vel til 10 år i de flasker jeg har købt hos zooplus. De for ca 75 DKK pr stk :-)

 

Det var billigt egentligt. Dem må jeg også lige tjekke, jeg skal nemlig alligevel snart købe fra zooplus.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...