Hop til indhold

"Bassen" en Fransk Bulldog dreng...


Novah
 Share

Recommended Posts

Vores dejlige "basse" blev født den 30. juli 2012 og er noget af det skønneste :lun: Han er et lille myr, set i forhold til sine kuldsøskende, der vejer 400 og 500 g mere end vores dreng - hvilket jo er rimelig meget i dette stadie :genert: Men han spiser, tisser og skider som han skal og der har været dyrlæge på ham for at vurdere om der skulle være problemer af nogen art, men alt ser fint ud - han er umiddelbart bare en langsom starter :blink:

 

I morgen er han 5 uger gammel og han har i dag rejst ørerne, så nu ligner han en rigtig lille bulldog :hjerte: Han har i ca. 1 uge været sikker på benene, så han spurter rundt med de andre hunde og laver ballade - han vælter i hvert fald hegnet omkring hvalpegården, når han kan komme til det :lol:

 

Jeg glæder mig ustyrligt meget til at få ham hjem, tiden snegler sig afsted lige nu... Men heldigvis er vores opdrætter rigtig sød til at sende os billeder, så vi får det hele med ;-)

 

I skal da ikke snydes for et par billeder af vores smuksak :cool:

Bassen2.jpg

Bassen1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh nej hvor er han kær! :lun: De sidste tre uger kommer helt sikkert til at gå hurtigt. :hjerte:

 

Tak :-D Vi synes jo også han er noget af det kæreste, men er jo nok også noget forudindtagede :lol:

Vi skal hente ham den 28. september, så der er desværre lidt længere end 3 uger, men det klarer vi nok... Eller nowet :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :-D Vi synes jo også han er noget af det kæreste, men er jo nok også noget forudindtagede :lol:

Vi skal hente ham den 28. september, så der er desværre lidt længere end 3 uger, men det klarer vi nok... Eller nowet :engel:

 

Nå okay. men i skal da bare i gang med at shoppe en masse nyttige (og unyttige) ting til når hvalpen kommer! - Hvis i ikke allerede er færdige med det! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå okay. men i skal da bare i gang med at shoppe en masse nyttige (og unyttige) ting til når hvalpen kommer! - Hvis i ikke allerede er færdige med det! :blink:

 

Haha, jeg har en meget sparsommelig mand, så har faktisk ikke shoppet specielt meget endnu :rolleyes: Har virkelig svært ved at bedømme hvor meget jeg reelt har brug for, så meget af det bliver vist når jeg har en fornemmelse af hans størrelse og behov :genert:

Men må da indrømme at jeg glæder mig til at shoppe lidt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Tak, hvor er I søde :-D

 

Det går rigtig godt med ham, han er virkelig dygtig til næsten det hele efterhånden... Han er stadig en lille skid på ca. 3 kg, men dyrlægen er tilfreds med ham og så længe han trives, er jeg ikke nervøs :genert:

 

Han har i samråd med vores to tøser, fået navnet Muchu (Mu-sju) efter dragen i Disneyfilmen Mulan :lol:

 

I skal da ikke snydes for billeder, når de nu bliver efterspurgt... Vil jo meget gerne vise min basse frem ;-)

 

7mPmS.jpg

 

9tq2O.jpg

 

Ma6qM.jpg

 

3dxrT.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...