Hop til indhold

PH - for jer der træner det (eller bare er nysgerrige)


Riesenfan
 Share

Recommended Posts

Ja nu har jeg ikke fået øje på så mange PH-folk herinde - men fortæl om din træning her.

 

I dag har vi været ude på en super vellykket rundering. Jeg er ved at få rigtig god kontrol over Lokes løbemønster. Han kommer langt ud i siderne - finder hvad han skal og er blevet meget mere styrbar - skønt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Uuuuh - men der er jo så mange rare detaljer at arbejde med :mrgreen:

 

Ej, kan godt forstå dig - der er nu noget over det der lidt mere "praktiske" hundearbejde.

Jamen det er der også i PH hvis man vil gøre det ordentligt :mrgreen:

 

Jeg har trænet PH både med en tidl. hund og min nuværende. Det er det bedste program efter min mening, men det er svært at finde figuranter til ærmearbejdet.
fedt Biene - ja bidefiggen har jeg under samme tag her i huset så det er ikke noget problem her men ja PH svømmer ikke i gode bidefigger ...
Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det er der også i PH hvis man vil gøre det ordentligt :mrgreen:

 

fedt Biene - ja bidefiggen har jeg under samme tag her i huset så det er ikke noget problem her men ja PH svømmer ikke i gode bidefigger ...

 

Ja jeg har også en i huset, men det er ligesom ikke nok, der skal flere til. Vi måtte køre 70 km hver vej for at bide, det blev vi trætte af, så nu "nøjes" vi med DcH. Runderingsfiguranter er nemmere at få fat i. Vi træner også efter nordisk rundering og spor, så vi har nok at lave:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst milder batmusen

jeg har trænet en del PH og faktisk startede vi ude i tåstrup omkring juletid men da der var mange på kåringsholdet blev vi henvist til lydigheds/hvalpeholdet og da han så os og hvad jubs kunne kom vi hurtigt videre men elsker PH men er stoppet igen pga pengene PH er langt alsidigt end IPO men det er jo en smagssag min interesse for PH vil dog altid være større end IPO

 

men jeg er mere bidt af udenlandske brugssporter så der fører vi interessen hen

 

men vil stadig fortsætte med og træne rundering osv ligesom PH

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Hvor sjovt, vi kommer en smule i Tåstrup og nogle stykker af dem kommer også ud til os, der er et hold der bider på min mand

 

det er vel Peter med Chilli og deres hold :engel: ja det er faktisk sjovt jeg startede også med og træne derude i 1999 stoppede omkring 2003 og startede så igen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
øv - det var trist. Men hvilket program træner du så nu?

 

kan godt lide se mit indlæg med råd ikke lige passede med det jeg ville skrive, da jeg skrev det på og igår aftes.

 

jeg måtte stoppe pga jeg ikke kunne træne med uden og være medlem selvom jeg næsten er klar til kåring med den ene af hundene.

 

min store passion er de ekstrem programmer man har i Frankrig og Belgien, hvor kun de aller bedste hunde kan begå sig i eliten dette er fransk ring og belgisk ring

 

herhjemme er der så kommet en smule interesse for mondioring hvilket er der jeg vil fokusere min træning, men ville gerne havde trænet begge dele ihvertfald runderingerne og det indendøres rondering:genert: i PH

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...