Hop til indhold

Min hund VIL!

AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Endelig!!!! De sidste par uger har vi trænet kontaktøvelser og lineføring intensivt, og nu VIL hun:-)

I dag lavede jeg et spor på 500 skridt med 2 knæk og 3 genstande. Det gik så perfekt som det kunne (på trods af at en dame lige havde krydset mit spor to gange med sine to hunde:evil:). Bagefter fik hun en velfortjent dukkert, hvor vi trænede ryst på kommando:-)

Derefter hen og lave fremadsendelser med bold på ca. 30 meters afstand, og til slut lineføring. Vi gik figuren 2 gange, og der var kun småting! Hun hænger en smule i enkelte vendinger, men hendes fokus og stop er virkelig gode! Endelig:-)

Vi bliver ved med at træne lige så intensivt, i håb om at hendes samarbejdsvilje fortsætter - man ved jo aldrig med de der unghunde.....

Lidt hygge på hjemturen med at bakke foran og ved siden af - nogen hun slet ikke kunne for en uge siden. Og så en bonus da hun velvilligt spiste godbidder af naboens datters hånd:lol:

En dejlig træningsdag, og en hundemor der er helt aldeles glad i låget:-)

Link til indlæg
Del på andre sites