Hop til indhold

legekammerat søges i aarhus c


Gæst Slee
 Share

Recommended Posts

hej alle!

 

 

jeg har en 8 måneder gammel coton de tulear, frida hedder hun! hun er super frisk, springfyldt af energi og elsker at lege!

hun har ikke haft dårlige oplevelser med hverken små eller store hunde, så generelt er hun altid klar på leg uanset størrelsen.

men - jeg søger dog legekammerater til hende i nærheden af centrum, der ikke er alt for store i forhold til hende.

 

som sagt, 8 måneder, 4 kg ca., glad sød og venlig (ligeledes er jeg i øvrigt!)

 

jeg arbejder fuldtid så har ikke altid lige meget tid, men jeg tænker at weekender vil være bedst for mig umiddelbart.

jeg håber virkelig der er nogen af jer der har lyst! jeg kunne godt tænke mig, hvis vi kommer godt ud af det med hinanden, både hund og ejer imellem, at vi måske gør det til en fast aftale, ellers vil det da bare være rigtig hyggeligt at mødes og lade hundene løbe lidt rundt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, og velkommen til:vinken:

 

Jeg bor også selv i Århus. Dog er min hund en schæferpige på 36 kg., og jeg kunne forestille mig at du synes det er lige stort nok for Frida:-) Men hvis du en dag har lyst til at gå en tur med en stor, sød hund, må du sige til! Det er også ved at være længe siden jeg har været på strøgtur med Bella, så hvis du har lyst, kunne vi måske trave lidt op og ned af strøget en dag?

 

Bella er alletiders søde, kærlige og legesyge pige. Hun vejer godt nok 36 kg., men hun er 100% min lille prinsesse. Hun er super god til mindre hunde, og har en coton som fast legekammerat. Også chi og cavalier leger hun jævnligt med uden problemer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej anne!

 

 

og tak :)

 

 

det lyder bare så fint! frida er vokset op med en kæmpe rottweiler, og det er måske en god ide at lege med en større hund, når du siger din er så sød og er god til de mindre! (hun er fræk, kan godt hoppe op og nappe lidt i øret :P)

 

kan du finde mig på facebook, så kan vi måske lige snakke nærmere?

 

(sisse lee jørgensen)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej anne!

 

 

og tak :)

 

 

det lyder bare så fint! frida er vokset op med en kæmpe rottweiler, og det er måske en god ide at lege med en større hund, når du siger din er så sød og er god til de mindre! (hun er fræk, kan godt hoppe op og nappe lidt i øret :P)

 

kan du finde mig på facebook, så kan vi måske lige snakke nærmere?

 

(sisse lee jørgensen)

 

Det gør jeg lige med det samme. På profilbilledet på FB står jeg iført brudeslør med en hotdog i munden - du er ikke i tvivl når du ser det:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninja-Miffi

Hejsa. Der er kommet en ny hundeskov ved Tingskoven, hvor der kun må komme små hunde - det er en stor succes for os med små hunde :lol:

Du kan prøve at gå ind på FB-siden "Udstyr til dyr" eller "Små hunde i Tingskoven".

Jeg har selv en lille Malteser tæve på 15 mdr, som synes det er vildt sjovt at komme derud. Derudover møder man forskellige hunde og mennesker, så man evt. kan "binde bånd" og lave private aftaler - håber at se dig derude :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en lille 9-10 kg han hund, som gerne vil lege ;-) Han er snart 7 mdr.

 

Han er en blanding af F.bulldog/Foxterrier/Pekingeser. Han er meget glad for løbelege, ikke brydelege.

Vi bor i Favrskov, har nemt ved at komme til Århus.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninja-Miffi
Jeg har en lille 9-10 kg han hund, som gerne vil lege ;-) Han er snart 7 mdr.

 

Han er en blanding af F.bulldog/Foxterrier/Pekingeser. Han er meget glad for løbelege, ikke brydelege.

Vi bor i Favrskov, har nemt ved at komme til Århus.

 

 

Hejsa...jeg vil igen henvise til FB-siden med små hunde, de skal dog være under 30 cm, men det kan der dog godt tales om - der er rolige hunde man-, ons- og fredag og "tonse"-hunde tirs- og torsdag kl 17-20. Derudover er der fri leg søndag kl 10-14 :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa...jeg vil igen henvise til FB-siden med små hunde, de skal dog være under 30 cm, men det kan der dog godt tales om - der er rolige hunde man-, ons- og fredag og "tonse"-hunde tirs- og torsdag kl 17-20. Derudover er der fri leg søndag kl 10-14 :banan:

 

Hejsa, undskyld jeg bryder ind, men hvad er det for en FB-side? Kan nemlig ikke finde den :)

 

EDIT: Never mind - har fundet ud af det :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...