Hop til indhold

Hej :D


Gæst Zuggie
 Share

Recommended Posts

Hejsa allesammen :)

 

Jeg er ny her, og jeg synes jeg virkelig, at det er nogle rigtig søde mennesker, der holder til herinde :)

Jeg er snart tretten år (nok lidt mindre end de fleste andre, men jeg elsker at snakke om hunde, så derfor er jeg her :D) og jeg har en dejlig hundehvalp på fire en halv måned. Hun er en bomuldshund, og jeg elsker hende selvfølgelig virkelig højt!

 

- Nårh, ja, jeg har lige noget jeg gerne vi vide. Hvad er det der "Karma-point" Og "Karma-power", og hvordan får man det? ja, og hvordan giver man det til andre?

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til.. Og tillykke med det nye familiemedlem. :-D

 

Karma er en slags "belønning" man kan give til andre, hvis man synes ekstra godt om et indlæg de har skrevet.

Man giver det ved at klikke på det lille ikon der ligner en stjerne, under indlægget man er enig i.

Så kommer der en lille boks hvor man kan skrive en kommentar til den pågældende bruger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til.. Og tillykke med det nye familiemedlem. :-D

 

Karma er en slags "belønning" man kan give til andre, hvis man synes ekstra godt om et indlæg de har skrevet.

Man giver det ved at klikke på det lille ikon der ligner en stjerne, under indlægget man er enig i.

Så kommer der en lille boks hvor man kan skrive en kommentar til den pågældende bruger.

Okay! Mange tak :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...