AnneMangetal Skrevet September 14, 2012 Rapporter Share Skrevet September 14, 2012 Jeg genså lige dette klip på Animal Planet:sjov: Hund går i søvne - se også de andre videoer med den (hvor den rent faktisk bare går rundt): Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret September 14, 2012 Rapporter Share Besvaret September 14, 2012 Ååårh lille ven - jeg er simpelthen for blødsøden til at synes det er sjovt.... Ja så har man sgu hørt det med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret September 14, 2012 Rapporter Share Besvaret September 14, 2012 ærlig talt jeg syntes ikke det er sjovt, stakkels lille hund da:( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret September 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 14, 2012 Jeg synes altså det er lidt sjovt:-) Den er 15 år gammel, og er flere gange blevet tjekket fordi ejeren var bange for at den er syg. Men den fejler ikke andet end at den går i søvne:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret September 14, 2012 Rapporter Share Besvaret September 14, 2012 Jeg synes altså det er lidt sjovt:-) Den er 15 år gammel, og er flere gange blevet tjekket fordi ejeren var bange for at den er syg. Men den fejler ikke andet end at den går i søvne:-) Jeg havde nok sat mig ned ved siden af hunden og holdt en hånd på den, frem for at filme den i håb om at den fik lavet noget sjovt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret September 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 14, 2012 Den gør det jo hver gang den sover....?! De endte med at købe et nyt hus med et separat soverum til hunden, så den ikke skulle komme til skade når den gik i søvne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret September 14, 2012 Rapporter Share Besvaret September 14, 2012 Jeg havde nok sat mig ned ved siden af hunden og holdt en hånd på den, frem for at filme den i håb om at den fik lavet noget sjovt. jeg er meget enig kan slet ikke forstå hvoran man kan syntes det er sjovt at hunden tydeligvis ikke aner hvad den gør og oven i købet er i stor risiko for at komme tilskade:( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stefano Fava Besvaret September 15, 2012 Rapporter Share Besvaret September 15, 2012 Jeg syntes nu den er en smule sjov. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts