Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Homer

Featured Replies

Besvaret

Så er det vist på tide at I kommer til at se min lille nye Homer :-D

Han er nu 9 uger gammel og vi har haft ham en uge - han er lille gut fuld af spillopper - en rigtig bandit ;-)

Storebror Balou er ikke helt så vild med ham endnu - men det er allerede blevet meget bedre - så det skal nok blive godt :lol:

DSC_0600.jpg

DSC_0613.jpg

DSC_0616.jpg

Besvaret
  • Forfatter

ja det er en flatter :-)

jeg skal nok sætte lidt flere billeder ind når jeg kmmer hjem fra arbejde - det var lige hvad jeg havde ;-)

Besvaret
  • Forfatter

Ja det kan du tro han skal Dorte - så det varer nok ikke længe inden du får ham at se :banan:

Han er allerede en dygtig lille fyr - som kommer susende når man fløjter

Ellers har vi kun brugt den først uge til at være sociale sammen - så vi kan lære hinanden at kende og falde til i familien ;-)

Besvaret

hvor er han bare skøn :lun: Men ja flere billeder ønskes!

Hvad er han for een?

Besvaret

Endelig er der andre end mig, herinde, med den race. :banan: Hvor er han skøn. :lun::lun::lun: Tillykke.

Må jeg lige plukke din hjerne?, hvad vejede han da I fik ham hjem og hvor stort (langt) er det halsbånd Homer har på?. (halsbånd og line er nemlig det sidste jeg mangler at købe til min flatterhvalp, der flytter ind på næste onsdag).

Besvaret
  • Forfatter

Hejsa :vinken:

Han vejede ca. 5 kg da vi fik ham hjem - men han var også en af de mindste i kuldet - underligt nok så var det de fleste tæver som var størst ;-)

Jeg måler lige halsbåndet når jeg kommer hjem - det jeg havde var nemlig også for stort - det her er et jeg har lånt jeg opdrætter :lol:

Han er for info til andre - en flatcoated retreiver ;-)

Besvaret
  • Forfatter

så har jeg fået målt halsbåndet og det er 26 cm incl spændet ;-)

Besvaret
  • Forfatter

og lige lidt flere billeder - denne gang har vi været en tur på stranden :-D

DSC_0670.jpg

DSC_0685.jpg

DSC_0688.jpg

Besvaret
og lige lidt flere billeder - denne gang har vi været en tur på stranden :-D

Ååårhhh, hvor er de bare søde sammen når de leger Kejserens efterfølger.

Besvaret

Han vejede ca. 5 kg da vi fik ham hjem - men han var også en af de mindste i kuldet - underligt nok så var det de fleste tæver som var størst ;-)

I det kuld min hvalp er fra, er de stort set lige store. Dog er der en tæve der er lidt større og grovere bygget end de andre. Hun vil nok komme til at veje 6-6,5 kg, mens de andre nok kommer til at veje rundt de 5½kg.

Min første flatter vejede kun 4 kg da hun var 8 uger, men kom til at veje 31 kg og var 61 cm over skulderen (max. mål for hanhunde) da hun blev voksen, så det behøver ikke blive små hunde fordi de er små som hvalpe.

Besvaret
  • Forfatter

så er der lige en lille opdate på Homer :-)

Han er en rigtig sød og fræk lille hvalp - men det skal sådan nogen vel være ;-)

Han sover fra kl. 22.30 til kl. 5.30 hvor vores væggeur ringer uden at pive eller tisse - men han er selvfølgelig heller ikke helt alene - han har jo storebror Balou som sover lige ved siden af :lol:

DSC_0702.jpg

DSC_0705.jpg

DSC_0712.jpg