Hop til indhold

Tur i hedelandet eller på stranden lørdag eller søndag?


Franziska
 Share

Recommended Posts

Nogen der har lyst til at mødes i hedelandet eller på ishøj strand (er nok mest til hedelandet, da hundene lige kan krudt af i hundeskoven inden man går en tur, hvis stemningen er for det)

 

Jeg/vi kan både lørdag eller søndag og tidspunktet er også helt frit.

 

Såååå - nogen der klar på en sød, dog meget engerifyldt tæve på 18 mdr - der MEGET gerne vil lege?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil rigtig gerne :) Inca's bedste veninde i parken er en 16 mdr. gammel malamute, så tror de kunne hygge sig :D aner bare ikke hvordan man kommer derud :S

 

har du bil?

 

og det kunne være rigtig hyggeligt. Maya elsker alle hunde, bare de søde og gider lege :blink:

Men hun er en slank (og lige fortiden tyndpelset) udgave af en Alaskan.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder fint, Alenya (som malamutten her hedder) er ikke så stor, hun vejer vist omkring 25 kg ^^ nej har ikke bil, og kan ikke lige finde nogle busser til hedeland synes jeg :S

 

Hvis det er, kan vi mødes på høje tåstrup station. Også ser vi om vi ikke kan være i vores bil. (chevrolet lacetti)

Bare Inca, kan side foran sammen med dig. (det tager kun lige 8 min at køre der over...

 

Passer lørdag eller søndag bedst?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne vi sagtens :-) Inca har siddet fra Rødvig til Køge på den måde (fordi min svigerfar er MEGET perfektionistisk omkring hans bil :b)

 

Helst lørdag :)

 

:mrgreen: Super så kan vi sagtens gøre det på den måde. (det ikke fordi jeg er perfektionistisk - men tror det ender lidt galt)

 

kan muligvis også lørdag :D

 

Uuuhhhh det kunne være hyggeligt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror i en fransk bullerbasse på 9 Mdr ville være helt malplaceret?

 

Vi vil meget gerne med, Bertram trænger til at hundelege efter han mistede storebror...?

Vi har bil så begge steder ville være fint for os?

 

Altså det er jo 3 store hunde, men Maya kan sagtens også finde ud af at lege med små hunde, nogen gange synes hun bare at de store er lidt sjover.:blink:

(ved ikke hvordan det er med Inca og luxén.)

 

Man kan jo altid prøve og der plejer også være lidt andre hunde i hundeskoven. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

kl 11 passer mig helt fint, årh herre hyggeligt med hunde OG baby :klap:

 

Er der en adresse til det hedeland? Er ikke så kendt på de kanter :oops:

 

jeg prøver lige at finde en adresse. Men hvis du køre igennem hedehusene - under broen efter krydset er det første vej til venstre (i et lyskryds) - så køre du forbi en rideskole også kommer der en grusvej på højre side med en lille p-plads. der plejer vi at holde.

- lidt rodet - lidt besværligt.. prøver lige at finde en adresse og sender også lige mit nummer i en pb - hvis du nu ikke kan finde os i morgen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...