nr 49 Skrevet September 25, 2012 Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 hejsa - er der nogle som har prøvet det mærke? det kan fås på zooplus og prisen er i den billige ende for kornfrit foder. Purizon Hundefoder billigt hos zooplus der er to varianter: en med kylling og fisk og en kun med fisk, men jeg kan være i tvivl om proteinindholdet er for højt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 Du ved godt at det er billigere at bestille via den tyske zooplus ikke? 447,- for 13,5 kg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret September 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 Jeps - bruger også den men linkede til den danske for at der ikke skulle være nogle sprogfejltagelser - er ikke selv 100% sikker i de tyske ord i ingredienslisten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Carli Besvaret Oktober 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2012 Ej hvor morsomt.... det er da en totalt kopi af ORIJEN det dér... Se lige emballagen, det er som at se Orijens poser! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Oktober 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2012 Ej hvor morsomt.... det er da en totalt kopi af ORIJEN det dér... Se lige emballagen, det er som at se Orijens poser! Og så ikke helt alligevel.... Jeg kan ikke gennemskue detaljerne, men ud fra den vejledende fodermængde, burde min hund have 425 g af dette, hvor hun bør have 375 g Orijen/Acana. Måske er det bare fedtprocenten der er anderledes??? Men hvis nogen har prøvet det eller prøver det, er jeg da meget nysgerrig! Specielt på hvordan det lugter:-) Synes jo Orijen dufter lækkert:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trinek Besvaret Oktober 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2012 Jeg er en fantastisk forbruger, og bliver fascineret af flot emballage, og det må jeg sige de har. Men protein indholdet på 38% virker rimeligt, og så er det fuldstændigt kornfrit.:klap: Kan man ikke finde en smagsprøve? Her i huset ville 13 kilo jo holde næsten 6 mdr? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Oktober 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2012 jeg tror at det er et spritnyt produkt som billigere alternativ til orijen - det koster kun 30,- per kg på zooplus.de. har overvejet det når jeg har afprøvet 27 kg lukullus på kræet men har stadig 5 kg hvalpefoder tilbage så der går nok et par måneder... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts