Hop til indhold

Hundepension


Gæst Nim
 Share

Recommended Posts

Jeg tager lejlighedvis hunde i pension.Jeg har kun plads til 2 hunde af gangen.Jeg bor alene langt ude på landet med marker hele vejen rundt om ejendommen.Derudover har jeg katte og heste og 3 schæferhunde og en Jack Russel terrier.Hele mit liv er dyr ,både arb og fritid (arb 20 timer om ugen).De hunde der kan gå sammen med mine vil være inde .Hvis nogen mangler en rolig og kærlig pension ,kan de henvende sig.Jeg tager også hunde der af en eller anden årsag er på medicin .

Jeg er veterinærsygeplejerske og snart færdig uddannet PAFF instruktør .Bor i nærheden af Skive

Hilsen Pia

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej egentlig er det rent privat , har bare hørt for meget om stressede hunde osv og jeg har muligheden for at "passe" hunde indimellem . Ved også at der er et problem med hunde der har en sygdom ,sukkersyge el lignende. Pensionerne vil ikke tage dem og så har ejerne måske ikke en chance for at rejse .Pension er måske også et forkert ord men så pasning da.:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Pia:vinken:

Velkommen til!

Nå, så fandt du hunde-forum, det var da også på tide:blink:

 

Tak for sidst, det må vi gøre igen. Vi må håbe at lexus ikke er så stor en tøse dreng ved boxen næste gang:lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover

Det ville være et perfekt sted for Alice, men desværre er Skive for langt væk.

 

Alice kan desværre ikke fungere i en alm. hundepension da hun har et stort behov for menneske-kontakt og et stort behov for trygge omgivelser - også på gåture.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kære beagel lover

Jeg ved ik hvor du bor men i dag er afstandene jo ik store og det er jo et spørgsmål om ens hund har det godt når man er på ferie.Nogle vælger at blive hjemme og jeg er selv en af dem. Det er ikke altid nemt når man vil ens hund det bedste

Du er velkommen til at kontekte mig hvis det bliver aktuelt

Hilsen Pia

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

Hejsa.

 

Vi har to små hunde, som aldrig har været i hundepension. Og nu skal alle vi kender på ferie på samme tid som os selv.:(:blink:

Den ældste er en yorkshire terrier, som er 13 år gammel Frisk nok, men ser og hører vist lidt dårligt. Hun kan fint gå på halv lange lufte ture. Sover meget af tiden.

 

Den anden er en blanding af Jack Russel og Border terrier. En meget hygge nusse hund der gerne sidder ved en og vil kæles for. Men er døren åben ud til, så er hun klar til at smutte på strejf. Hun kommer dog hjem igen selv, men der kan godt gå nogle timer. Ofte reder hun rundt om huset her og driller og vil ikke ind.Hun er 6 år.:lol:

Begge hunde er glade for hinanden og ligger gerne og sover sammen.

 

Vi skal på rejse fra d. 29/6 - 15/7 begge dage incl.

 

Kunne det evt have din interesse at passe dem der ?? :vinken:

 

Vi bor i Århus Vest, men kører gerne efter en god pasning.

Hvad koster det ca ??

 

mvh

Marianne

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Marianne

Sikke da nogle hunde :-D ja alle har deres små særpræg. Kan din tæve gå med andre tæver? Læser forøvrigt ved Lone Greva så jeg er i århus tit.

Ja jeg har plads der men vil hellere at du ringede til mig og kom her og så hvordan forholdene er her og hvad jeg er for en:-P

Mit tlf 40 55 25 40

Du skal nok ikke vente for længe

mange hilsner Pia

Link til indlæg
Del på andre sites

OG jo jo begge mine tæver kan sagtens gå med andre. De er hele foråret og sommer med på camping, så de er vant til andre hunde også.

 

Hvad koster sådan et ophold mon ca ??

 

vh

Marianne:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...
Gæst marianne l

Hejsa

 

Jeg har en armstaff jeg skal ha passet i et par dage her nu er det måske noget du var interesseret i ??? Hun er den mest kærligste hund der findes og meningen var at mine forældre skulle ha passet hende men deres kat har fået killinger og hun er bare så agressiv over min hund så de ville helst hvis vi kunne finde på en anden måde

 

Hilsen Marianne

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 years later...
  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...