Gæst king1975 Skrevet Oktober 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Hejsa alle sammen som sagt har jeg lige fået en rottweiler hvalp hun er 11 uger tænkte på om der var nogle der boede i faxe området som også havde en hvalp på hendes alder da de fleste hunde her hvor jeg bor er voksne og de gider bare ik hvalpe de løber skrigene væk hver gang næsten men ja skriv hvis i bor i faxe kunne være skægt hvis de kunne lege sammen mvh tommy Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret Oktober 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2012 Hej Tommy Glædelig hvalp Jeg har ingen hvalp men en voksen labrador som er en fantastisk onkel for hvalpe. Vi bor i Ladepladsen så det var måske en mulighed? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ztreg Besvaret Oktober 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2012 Vi bor i Ladepladsen - og Luna er så lige rundet de 17 uger.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts