Hop til indhold

løbetids ble


Gæst Malou-jan
 Share

Recommended Posts

Jeg brugte det til min, for hun kunne slet, slet ikke holde sig ren. Og huset lignede et slagtehus:shock:

 

Jeg købte den største trusse i Maxizoo (og den var kun lige stor nok), og så brugte jeg almindelige trusseindlæg i. Synes det er nemmere og meget mere hygiejnisk end den vaskbare ble der ligger i trussen. Jeg prøvede også med bind, men det ville Bella alligevel ikke gå med til. Hun havde trussen på om natten, når hun var alene hjemme og når hun kørte bil.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger også bukser til cille om natten.

 

Men den skid har pillet dem af de sidste to nætter, og gider bare ikke og ha' min seng dryppet til med hendes blod, så har lige købt et par nye som jeg håber er bedre.

 

Jeg har købt en pakke billige trusseindlæg som jeg klipper over - hun er jo ikke så stor :-D

 

Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine to første tæver var rigtig gode til at holde sig rene - men Iso er en lille gris!!! Så hun får altså løbetidsbukser på indimellem. Ellers ligner her et slagtehus, som en anden også skriver. Jeg gør også som Jaffa, køber de billigste trusseindlæg og klipper dem over. I starten kan det være lidt svært at se hvor man skal placere det i buksen, så der er det måske smart at bruge et helt. Men med tiden lærer man hvor det skal sidde, og så kan man begynde at klippe dem over. Selvfølgelig afhængig af hvor stor hunden er, dog...

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine to første tæver var rigtig gode til at holde sig rene - men Iso er en lille gris!!! Så hun får altså løbetidsbukser på indimellem. Ellers ligner her et slagtehus, som en anden også skriver. Jeg gør også som Jaffa, køber de billigste trusseindlæg og klipper dem over. I starten kan det være lidt svært at se hvor man skal placere det i buksen, så der er det måske smart at bruge et helt. Men med tiden lærer man hvor det skal sidde, og så kan man begynde at klippe dem over. Selvfølgelig afhængig af hvor stor hunden er, dog...

 

Det er jo lige ved, at et trusseindlæg er lige så langt som Cille :lol:

 

 

Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lululolabu

Hvis din Hund er rigtig stor og bløder meget så kan jeg anbefale at tage løbetidstrusser og putte trusseinlæg til kvinder med svag blære i. Bleerne er god nok, men for det første så kan hunden nemt ødelægge dem hvis den føler sig irriteret af den og så bliver de også for dyre.

 

Det andet er at nogle tæver kan 'skamme' sig over bleer eller trusser så den er mere søv og vil ikke se's så meget af ejerne. Det skete for min tæve i begyndelsen men det gik over.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lululolabu

jeg klippede de der fede trusseindlæg til kvinder med svag blære bare i 3 stykker for ellers ville de ikke passe ind i den der 'pose' hvor trusseinlægene skulle sidde i, ellers så ville min tæve bare find på at rive inlægene af hvis de bare var klistret fast ^^

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...