Hop til indhold

Hej fra mig- til jer


Gæst Hunde-vennen
 Share

Recommended Posts

Gæst Hunde-vennen

Hejsa alle på dette forum:vinken:

 

Vi er en familie på 4, bestående af mig på 11, min lillesøster på 6, en far på 45 og en mor på 36, vi bor lidt udenfor en lille by i nordjylland der hedder sindal, den ligger mellem hjørring og frederikshavn.

 

Om mig: Jeg er en pige på 11 år som hedder Caroline, mig og min familie elsker hunde over alt på jorden!.

 

Vores hund Mambo: ja han hedder som sagt Mambo, han er en dejlig "tavleløs" lab, han er resevert overfor fremmede (han skal lige se dem an), han er et år, han var 4 mån da vi hentede ham på Djursland.

 

Vi bor tæt ved slotvedskov (cirka 500 m), der er en grusvej op til vores hus, den er cirka 200-300 m.

 

Hundev-vennen:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Hunde-vennen
Bare gå i billede-tråden Henriette;-)

 

Hvorfor laver du endnu en profil?

 

Lidt pudsigt, at der er endnu en 11 årig Caroline i Nordjylland med en lab, der hedder Mambo.

Hejsa Jeanette

 

Det er ikke hende du tror det er, jeg er hendes bedste veninde, synes også at det er lidt pudsigt at deres hund og¨så hedder Mambo, men det var os der Fandt p det først og så synes de åbenbart at det var sødt.

 

Hunde-vennen

 

Ps. vi går i klasse sammen

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror du skal snakke med en psykolog :) ikke for at lyde ond, men det virker som om du søger bekræftigelse, hvilket jeg selv gjorde (blandt andre ting) da jeg var på din alder :) jeg gik til gruppe terapi fordi jeg havde lavt selvværd og social angst, og det hjalp rigtig meget ^^ det er bare for at hjælpe :-) tag det ikke ilde op.... Vil også gerne selv snakke med dig hvis du har lyst :)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Hunde-vennen
Tror du skal snakke med en psykolog :) ikke for at lyde ond, men det virker som om du søger bekræftigelse, hvilket jeg selv gjorde (blandt andre ting) da jeg var på din alder :) jeg gik til gruppe terapi fordi jeg havde lavt selvværd og social angst, og det hjalp rigtig meget ^^ det er bare for at hjælpe :-) tag det ikke ilde op.... Vil også gerne selv snakke med dig hvis du har lyst :)

Nej tak, men ellers sødt, jeg søger ikke beskærftigelse, jeg ville bare dele min glæde over hunde med jer andre, men nej nej nej det må jeg ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Tusind tak og sikke nogle smukke beagler du har!

 

Tak for det - de er også dejlige, men meget forskellige i væremåde.

 

Det er godt nok helt utroligt som de to Mambo'er ligner hinanden - er de søskende :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa og velkommen til - jeg troede også du var Caro :lol:

 

Er jeres labradorer i familie?

Tak

Og hvad?

 

Har i købt kæde/halsbånd samme sted?

Nej vores det er et gammelt et, det var også det vi brugte til vores gamle hund.

 

Tak for det - de er også dejlige, men meget forskellige i væremåde.

 

Det er godt nok helt utroligt som de to Mambo'er ligner hinanden - er de søskende :hmm:

Jep de er søskende

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Hunde-vennen
Tak

Og hvad?

 

 

Nej vores det er et gammelt et, det var også det vi brugte til vores gamle hund.

 

 

Jep de er søskende

Hovsa caro2001, var hjemme hos mig her i dag, og så har hun glemt at logge af:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Caroline, hvorfor indrømmer du ikke bare at det er dig der har oprettet den bruger? Det er jo sikkert bare for sjov du har gjort det, men synes måske du er kommet lidt for langt ud hvor du ikke kan bunde med den løgn... Overvej lige hvor besværligt det bliver at skulle holde styr på 2 brugere i fremtiden - hvad den ene har sagt og hvad den anden har sagt... Det giver heller ikke ligefrem et godt ry at lyve...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Hunde-vennen
Fnis - sagde velkommen til din klassekammerat, men godt du siger tak alligevel

 

og hvad - spurgte om jeres hunde var i familie, det er de så åbenbart :5up:

Nej hun havde bare glemt at logge ud da hun var hjemme hos mig i dag:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...