Hop til indhold

1 årig sover på gulvet, farligt?


Louisen
 Share

Recommended Posts

Hvis jeg gad svineriet fik han også lov at være udendørs så meget han lystede.. Mener at racer der er bygget til at være udendørs ikke tager skade af det...

 

Hej, Min berner boede også ude hele året minus højsommeren, hvis han selv kunne bestemme............han eeeeelsker at være udendørs :-).

 

V.H. Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bor i stueetagen og under os er cykelkælder, så der er gulvkoldt og det trækker.

 

De sidste par dage har Taiki haft lidt snue, hans næse løb og han havde lidt feber, men det har også været elendigt vejr og selvom vi har tørret ham flittigt efter hver tur, tror jeg at han blev lidt forkølet. Så jeg "tvang" ham til at sove et ordentligt sted, hvilket han accepterede (sofaen og sin kurv).

 

 

I næste måned, når der er penge på kontoen igen, køber jeg en kurv magen til den han allerede har, bare i str. STOR så han rigtig kan strække sig. Man kan både få tyk polstring eller bare en blød måtte til at lægge i, jeg køber begge så der er til sommer og vinter. Og så må vi se. Den kommer til at bo i soveværelset.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...