Hop til indhold

jeg tilbyder hundepasning i København


Gæst TrineLund
 Share

Recommended Posts

Gæst TrineLund

Hej alle københavnske hundeejere,

jeg er en rar og venlig 21-årig jyde, som virkelig savner hunde i min hverdag. Jeg har boet i lejlighed i København i et år og har desværre ikke selv mulighed for at kunne have en hund.

 

Jeg kommer fra Nordjylland og har hele mit liv haft labrador/retriever hunde. Men jeg elsker alle hunde - store som små!

 

Jeg arbejder forskelligt (nogle gange formiddag, andre eftermiddage og også aften) Jeg får månedsvagtplan, så derefter kunne man evt. planlægge nogle dage om ugen, alt efter ønske. Jeg er ret fleksibel..

 

Jeg elsker at gå ture og elsker at snakke og pjatte med hunde, og tænkte at jeg måske ville kunne finde en hundeejer herinde, som godt kunne bruge en hjælper i ny og næ :)

 

- Trine

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kunne godt bruge en 'babysitter' af og til! Det handler primært om hvis en af vores hunde skal være alene alene (de er vant til at være alene hjemme sammen) eller hvis vi har været på arbejde en hel dag og skal noget om aftenen.

Link til indlæg
Del på andre sites

OBS. Har ikke mulighed for at passe hunde i min egen lejlighed.. Men kan passe i jeres eller bare hjælpe med gåture! :)

 

Det er helt perfekt, vi foretrækker pasning i vores lejlighed nemlig :-D

 

Gåture vil jeg ikke udsætte dig for. Her vrimler med løse hunde og min den gamle (boxer) bliver skidesur, når de løber op til ham. Den lille (springer spaniel) trækker som en åndssvag hvis nogen anden end manden går med ham. Men pasning i lejlighed, meget gerne!

 

Hvad tager du for det og hvad skal du på søndag? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst TrineLund

okay, perfekt :) Hvor i KBH bor I?

 

Okay, jamen det vil jeg også gerne så.

 

Jeg har ikke lige tænkt over noget beløb. Savner bare hunde, så penge betyder ingenting :)

Jeg skal arbejde på søndag. Men fra 17-30-19 kan jeg, hvis det kan hjælpe?? det vil jeg rigtig gerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...
Gæst Tiger Nina

Kære Trine.

 

Jeg mangler pasning af min samojede, Bandit, hele uge 12, hvor jeg skal til Egypten.

Vil du ikke skrive en personlig besked til mig, om du har mulighed for det i den uge?

 

Kærlig hilsen Nina.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...
Gæst headvig

Hej! Jeg undrer hvis du stadigvæk er frisk på att passe en lille hund over 3 dager? :) Det er en cocker spaniel, kastrerad hanhund på 9 månader. Supersød og elsker alt og alle!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...