Gæst MicheleJ Skrevet Oktober 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Hey alle.. Håber virkelig på lidt hjælp her.. Jeg har en 4 årig han pomerania ... Han har aldrig rigtig været syg eller været noget galt.. Han er 100% renlig. Problemet er nu at han ikke kan holde på vandet... vi har oplevet det en gang før.. han begynder at små tisse... meget meget vandet .. og han bliver ved selvom han går eller hopper op til os.. da han er en lille hund er vi meget overrasket over hvor meget tis/vand der kommer ud. Skal jeg gå helt i panik for min lille skat? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Oktober 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2012 Næ, ikke gå i panik, men en tur til dyrlægen kunne nok være en idé. Det kunne være en blærebetændelse? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
~Henriette~ Besvaret Oktober 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2012 Er enig med Korvis.. Ville bestemt søge dyrlæge.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts